Hej Jeg lavede sidst år følgende koncept, men da min udvikling går i andre retninger, så sælges konceptet her på Amino til en billig pris. Dette medfølger: Domæne cleangel85.dk Design på side www.cleangel85.dk Varelager ca. 2.000 enheder af 75ml desinfektionsgel og ca 100 stk. 300ml desinfektionsgel De fleste enheder er der ikke påsat etiketter, hvorfor en evt. køber kan promovere det under sit eget navn, men ellers medfølger etikketter i design som ses på www.cleangel85.dk Kom frisk med bud eller hvis I kender nogen der kan aftage et par tusinde enheder billigt. Udsalgsprisen ligger på ca. 25,00 hos Matas og i Helsekostbutikker. Der er defor mulighed for at gøre en rigtigt god handel hvis du har mulighed for at afsætte disse produkter på markeder, til butikker eller på anden vis. Kom frisk med bud (realistiske) og gør en god handel. Bud skrives her i tråd og alle bud er ekskl. moms. Bud modtages frem til 17. juni. 2010 kl. 22.00 (sidste bud skal være i hus inden kl. 22.01) |
Hej,
Jeg er interesseret. men har et par spørgesmål.? ;-). laver du selv gelen? har du en leverandør? Du må også gerne skrive til mig r.gylling@mail.dk
Hilsen
Robert