Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PAKKE DISTRIBUTION I DANMARK FRA 40 KR. PR PAKKE

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 4. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mov Management ApS tilbyder pakkedistribution i hele Danmark. Hvorfor vælge os??? Fordi

* Dag til Dag Levering

* Priser fra 40 kr pr pakker op til 20 kg.

* TRack and Trace

* Mulighed for at udskrive sine fragtbreve via vores system.

* Levering til Private & Erhverv

* Leveringer til Sverige og Norge kan vi også klare.

I det tilfælde at private ikke er hjemme, så lægges et kort, med telefon nummer til booking af ny aflevering.

Vi afhenter pakkerne hos jer på jeres adresse, og sørger for omdeling inden for 24 timer.

Vi giver gerne et godt tilbud på dine forsendelser.

Alle Aminoer der benytter/tilmelder sig får der ud over en rabat på 5% i hele juni og juli måned.

Mvh

Hr. Hansen

Mov Management ApS

Tlf.: 24982014

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du en hjemmeside du refererer til ??

Hvem er dine samarbejdspartnere

mvh

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 10:43

Kære Mov Management,

Din service lyder meget spændende. Men du må lige styre dine overskrifter. Det er ikke måden at gøre sig synlig på - på Amino. Til gengæld bør du overveje at vedlægge en hjemmeside, så man kan læse mere dybtgående omkring dine services - det vil være vejen frem.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:49

Hvad er der galt med overskriften ?

Det lyder rigtig spændende - hvis du kan holde disse priser, er det langt under hvad de fleste af os betaler idag.

"Vi" er selvfølgelig usikre om du kan holde hvad du lover, da mange af os efterhånden har prøvet diverse fragtmænd, som desværre ikke kunne overleve.

Så mest mulig info om jer selv havde været rigtig godt.

Jeg giver jer absolut gerne en chance.

mvh

Jesper

Fra Farum
Tilmeldt 4. Jun 10
Skrevet kl. 10:49

Hej

Ja vi er ved at få vores side og systemer koblet op på hinanden, så desværre ligger den ned lige nu.

Dette her er for at gøre lidt opmærksom på at vi er her, og vores samarbejdspartner er etb vognmænd, der har min 3 års erfaring i distributionskørsel, men vi vil lige så snart vores system er 100% klart lægge det op og alle vil blive inviteret til at se vores system, og prøve det af...

mvh

Hr. Hansen

Mov Management ApS

Tlf: 24982014

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:29

Husk at fortælle dine kunder om de 40 kroner er inkl eller eks moms.... Der skal jo beregnes moms af pakker som ikke sendes med post dk.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:43

Jeg er klar til et forsøg fra mandag.

Ønsker dig al mulig held og lykke med projektet.

PS. priserne er ex. moms. , men alligevel langt under hvad der ellers kan opnås i Danmark.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24

Hejsa jeg har bemærket at I også søger en til database arbejde:

http://www.findenfreelancer.dk/project.php?id=1276537815

Den slags kan jeg måske tilbyde.

Men jeg synes bare du skal spille med åbne kort herinde på Amino og fortælle præcist hvor lang du er i processen, så får du med garanti meget mere ud af at bruge Amino.

Det lyder ellers spændende. Jeg må bare tilstå at det skræmmer mig en lille smule at du er så forholdsvis billig, især med de ustabile priser på brændstof. Det ville jo være en skam hvis det lykkes og få det op op og stå og så stiger olien lidt og så ryger hele din fortjeneste. Så jeg vil nok mene at det er bedre at tage lidt mere og så til gengæld levere en bedre service og bedre logistik håndtering, sporing osv. Fx tror jeg vi ville være interesseret hvis prisen er den samme som fx GLS og så bare med bedre lettere pakkelabel håndtering, samt sms/gps tracking til vore kunder. Så ville vi helt sikkert stille skarpt på dig til vores lille foder shop og lidt forskelligt andet vi har i støbeskeen.

Good luck med det hele Big Smile

Fra Farum
Tilmeldt 4. Jun 10
Skrevet kl. 06:53

Hej Michael

Ja det er rigtigt at vi søger en der kan lave databaser, og det ser jeg ikke noget forkert i, 

Da vi hele tiden gerne vil have at vores system skal være så nemt som muligt, og da vi går har og har en del planer for fremtiden, så skal der altså også laves moduler til det, 

Men som jeg læser dit indlæg. Så må man ikke søges efter folk, Når man har lavet reklame for vores distribution, og ja jeg giver dig ret i at vores priser er GODE, og ja det skal være meget nemmer for virksomhederne og lave labels/fragtbreve. Ergo sørger vi folk til vider udvikling af system.

Jeg ser ikke noget forkert i dette, men det er måske bare mig, i dag bruger vi et system, som helt klart ikke kan det halve af hvad jeg gerne vil have det til, og med de planer for fremtiden, så skal der nogen flere moduler alt i alt så det bliver meget nemmer for vores Kunder og blive behandlet...

Men forresten tak for din gode ide, Den vil jeg arbejde lidt vider på med en smsløsning på leveringer. ;-)

Mvh

HR. Hansen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej HR. Hansen

Dit problem er at alle disse køre e-købmænd og kvinder, har fået så meget erfaring, at de ikke bare hopper på det første og det bedste.

Jo mere åbne kort du spiller med, jo bedre. Fx. er du total anonym hvilket i sig selv gør at du aldrig får mine pakker, dernæst har jeg under cvr.dk kunne læse at dit ApS er under tvangsopløsning

Jeg håber da det er en fejl, for det er et rigtigt kedeligt signal, og en lille undersøgelse de fleste ville lave før de sender varer med en ny leverandør.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)