|
Hej Anna.
Det afhænger meget af, hvad det skal bruges til? Er det en shop? en infoside? En portal? Eller noget helt fjerde?
Valget af udbyder skal afgøres af dine behov og krav.
Mange hilsner,
Mathias.
|
Hej Anna. Det afhænger meget af, hvad det skal bruges til? Er det en shop? en infoside? En portal? Eller noget helt fjerde? Valget af udbyder skal afgøres af dine behov og krav. Mange hilsner, Mathias. |
Jeg kan da anbefale dig Unoeuro hvis det skal være i den billige ende.
|
Hey, Tak for den hurtige hjælp :-) P.t. "bare" til et simpelt site, dvs. beskeden trafikmængde og dataindhold, men jeg vil have god oppetid. Jeg får i løbet af de næste ca. 12 måneder brug for noget større, ift. en portal-løsning. Derfor: en billig løsning dag 1, med skallerbarhed ville være super ;-)
Anna |
I så fald synes jeg One.com fungerer glimrende. Dog er statistikken ikke meget værd, så det kan på det varmeste anbefales, at du også benytter alternative stats-værktøjer. F.eks. Google Analytics. Men det vil jeg nu anbefale uanset hvilket webhotel du vælger. :-) Mange hilsner, Mathias. |
Yep - jeg skal i gang med Google Analytics anyway :-) Tak for hjælpen til dig og god søndag... Anna |
Hej Anna
|
Hvis du er villig til at hoste i UK og få support på engelsk kan Innohosting.com anbefales. |
Jeg kan ikke helt gennemskue om portal-løsningen er en helt anden side, eller om det er din nuværende side der bliver udvidet? Hvis det er en anden side, så er webhosten til den nuværende side vel ikke vigtig ift. portal-løsningen? Men hvis du indenfor ret kort tid skal opskalere din nuværende løsning til noget stort med bunkevis af trafik osv., så var det måske en ide at tænke på den endelige løsning med det samme. Hvis du søger en billig løsning (som jo stadig kan være god), så se min oversigt over billige webhoteller. Der findes naturligvis også mange andre løsninger i DK end dem jeg har på min liste. Bl.a. Unoeuro, som jeg selv bruger til en række sites. De er stabile med ret hurtig support. De er dog ikke særligt fleksible, så hvis du vælger dem, så skal du bruge deres standard løsning. Vælger du Unoeuro, så brug gerne min rabatkode "5X2L2F" som giver både dig og mig 3 måneders gratis hosting :-) |