Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, 

Mangler et domæne + webhotel: Hvad kan i anbefale? Jeg har dårlig erfaring med Webplads som har rigtig dårlig statistik mht. nedetid ;-(

/Anna

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 08:39

Hej Anna.

Det afhænger meget af, hvad det skal bruges til? Er det en shop? en infoside? En portal? Eller noget helt fjerde?

Valget af udbyder skal afgøres af dine behov og krav.

Mange hilsner,

Mathias.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 08:39

Jeg kan da anbefale dig Unoeuro hvis det skal være i den billige ende.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:43

Hey, 

Tak for den hurtige hjælp :-)

P.t. "bare" til et simpelt site, dvs. beskeden trafikmængde og dataindhold, men jeg vil have god oppetid. Jeg får i løbet af de næste ca. 12 måneder brug for noget større, ift. en portal-løsning. Derfor: en billig løsning dag 1, med skallerbarhed ville være super ;-)

Anna

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 08:50

I så fald synes jeg One.com fungerer glimrende.

Dog er statistikken ikke meget værd, så det kan på det varmeste anbefales, at du også benytter alternative stats-værktøjer. F.eks. Google Analytics. Men det vil jeg nu anbefale uanset hvilket webhotel du vælger. :-)

Mange hilsner,

Mathias.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:59

Yep - jeg skal i gang med Google Analytics anyway :-) 

Tak for hjælpen til dig og god søndag... 

Anna

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 09:31

Hej Anna
Du er velkommen til at smide en PM til mig, så skal jeg se om ikke jeg kunne opfylde dine ønsker.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 09:43

Hvis du er villig til at hoste i UK og få support på engelsk kan Innohosting.com anbefales.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:22

Anna:

P.t. "bare" til et simpelt site, dvs. beskeden trafikmængde og dataindhold, men jeg vil have god oppetid. Jeg får i løbet af de næste ca. 12 måneder brug for noget større, ift. en portal-løsning. Derfor: en billig løsning dag 1, med skallerbarhed ville være super ;-)

Jeg kan ikke helt gennemskue om portal-løsningen er en helt anden side, eller om det er din nuværende side der bliver udvidet? Hvis det er en anden side, så er webhosten til den nuværende side vel ikke vigtig ift. portal-løsningen? Men hvis du indenfor ret kort tid skal opskalere din nuværende løsning til noget stort med bunkevis af trafik osv., så var det måske en ide at tænke på den endelige løsning med det samme.

Hvis du søger en billig løsning (som jo stadig kan være god), så se min oversigt over billige webhoteller. Der findes naturligvis også mange andre løsninger i DK end dem jeg har på min liste. Bl.a. Unoeuro, som jeg selv bruger til en række sites. De er stabile med ret hurtig support. De er dog ikke særligt fleksible, så hvis du vælger dem, så skal du bruge deres standard løsning. Vælger du Unoeuro, så brug gerne min rabatkode "5X2L2F" som giver både dig og mig 3 måneders gratis hosting :-)

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 37
Fra  Server Børsen Skrevet kl. 12:41

Hej

Jeg kan lave et rigtig godt "amino" tilbud på webhosting

/Lars

.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)