Hej :) Jeg har i længere tid stille og roligt surfet rundt herinde. Men nu har jeg så bestemt mig for at se om den idé jeg har, er noget værd andre steder end mit hoved. :) Min idé er en ny online medie / spil butik, primært spil. Jeg er selv glad for Xbox og rimeligt passioneret omkring de forskellige spil platforme, så jeg ved at priserne i Danmark ikke er specielt heldige. Et nyt spil i Danmark kan sagtens koste 150-300kr mere end i f.eks. England hvor jeg køber de fleste af mine spil. Kan dette ikke også lade sig gøre med spil? Hvad tror I herinde? Har jeg fat i noget, eller burde jeg koncentrere min tid på mit snart tredje år i gymnasiet i stedet? Tak! :) |
Hej Halfdan
Fænomenet hedder dropshipping og er en ret almindelig måde at drive forretning på.
Du skal nok især sætte dig ind i regler om import, dansk/udenlandsk moms, returret, reklamationer og sikkert en række andre ting, som de, der arbejder med dropshipping til daglig kender alt til.
Skriv dropshipping i søgefeltet her på siden og læse alt - så kan du bedre vurdere, om du har et foretningsgrundlag.
mvh Hans