Hej Jeg vil høre om der er nogle der har en ide om hvad mine rettigheder er ? 2007, en sælger får solgt mig et abonnement hos deres inkasso virksomhed. efter alt for lang sagsbehandling (1½ år hvor jeg var lovet langt mindre tidshorisont) slutter denne ene sag, og jeg har nu brugt flere penge på 2 gange årsabbonement + udlæg til retten osv end de skulle inddrive (endte bare med et pantebrev som nummer 27 i skyldners ejendom) Nå, men mit firma lukker jeg pga ingen aktivitet i september 2009. Jeg har i rette tid indsendt en opsigelse af "abbonement" samt klage over deres sagsbehandling/rådgivning. abbonementet gav mig "fri" inkasso, dvs jeg kunne have givet dem 30 sager om mdr uden merpris. de har kun fået den ene sag fra 2007. jeg har ej heller modtaget diverse klistermærker osv som de reklamerer med man kan sætte på sine første rykkere. De sender så en mdr efter firmaet er lukket en regning for 2010 ? jeg kontakter dem og indsender igen opsigelsen efter aftale og det skulle være ok. så modtager jeg brev om de vil først godtage den efter dette år. og nu altså en indkaldselse til retten. Er det lovligt, jeg gider jo ikke hyre advokat osv hvis de må det. kan de inddrive et erhversabonnemt på en ydelse jeg ikke kan bruge ? firmaet er jo lukket, samt jeg har jo opsagt det. pt. har de kostet mig mere end gælden, og vinder de det her har de kostet mig det dobbelte af gælden. kan man sende en regning (altså en ny regning og ikke en rykker) til et lukket SE nummer ? selvom det var et privat firma ? Håber på nogle svar. Hilsen Victor.
|
Fået abbonements regning til lukket firma. ?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)