Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bank købes!!

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Aner intet om disse bankers reelle værdi, har ikke læst deres regnskaber. Men de ligner alle noget der godt kunne være til salg for den rigtige pris.

diba
handelsbanken
swedbank
max bank
totalbanken
kreditbanken
Eik bank
basisbank

Håber det hjælper dig i din søgen og dejligt at se den gode tone herinde om i tager manden seriøst eller ej er der vel ingen grund til lynching.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 5 person
Hvorfor skulle der ikke være nogen der læste med her med de rette kontakter? Hvorfor er de fleste i denne tråd så indskrænkede at det er ud over deres fatteevne? Når nu der skrives andetsteds at der er 60000 sidevisningeramino så kunne det da godt tænkes at der sidder nogen og læser med som har andet end salg af solbriller via pb på programmet? Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Weltström:
Hvorfor skulle der ikke være nogen der læste med her med de rette kontakter? Hvorfor er de fleste i denne tråd så indskrænkede at det er ud over deres fatteevne? Når nu der skrives andetsteds at der er 60000 sidevisninger på amino så kunne det da godt tænkes at der sidder nogen og læser med som har andet end salg af solbriller via pb på programmet? Mvh Jesper


Nu skal du huske på, at folk ikke tænker på, at det er under 5 % af Amino's brugere der rent faktiks debatterer med.
De 95% er alle mulige andre, som bare suger til sig og sådan er det på et hvert debatforum.

Jeg ved positivt at der er indtil flere mangemillionærer der kigger med jævnligt, men de gider bare ikke debattere, så du har helt ret, en ejer af en bank kunne sagens læse med og hvorfor ikke fiske alle steder?

Så jo, du har helt ret :-)

Dbh martin

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi skal køre videre i den seriøse tone.... Hvorfor så ikke starte sin egen bank op? Er det ikke "kun" 40-50 mio. kroner man skal kunne stille i garanti, for at få lov til at starte en bank op?

Der er naturligvis også en masse andet stads man skal igennem.... Men hvis budgettet er omkring en halv mia. burde det vel ikke være umuligt.... Og det danske marked er vel modent til en ny bank - de banker der er "på markedet" og kan erhverves for en lille halv mia. er vel næppe dem med det fedeste ry blandt forbrugerne.... og generelt har danskerne næppe den største tillid til de eksisterende banker. Så hvis nogen af Thorborgs mangemillionærer sidder og kigger med er det, i alt ydmyghed, mit forslag.... Skulle nogle af dem være kvinder kan jeg i øvrigt også oplyse om at jeg har fuld respekt for "kvindefrigørelsen" og gerne indtager rollen som hjemmegående trophy husband Wink

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Odense NV
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 58
Fra  DANHILL ENERGY SOLUTION Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Takker for de sidste seriøde indlægBeer

Jeg syntes at det er flot hvis 5% deltager i debatten. Sådan er det ikke ude i samfundet.Star

Det er vel ikke nødvendigt at skrive lange afhandlinger for at give sin mening til kende!  Skønt at der også er nogen der kan kikke lidt ud over deres egen næsetip.Smile

Med venlig hilsen

Agenten 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

agenten:

Amagerbanken har jo Carsten Ree, og mine klienter ønsker ikke bare at købe et fallitbo, men en bank i drift!Smile

Det er jo lige præcist derfor, at I bør holde øje med finansiel stabilitet... Så køber i kun de gode dele af banken, og slipper for alle de dårlige betalere og lån. Dertil kommer, at I får en rabat på prisen...

Så kontakt dem da, og se om de vil af med en af de banker, som pt er i stalden. Staten vil da blive glad for et salg ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)