Hej ! Jeg vil gerne have en god og seriøs kritik af min nye net butik : www.alt-godt.dk På forhånd Tak for hjælpen ! |
laver du produkterne selv?
Hej ! Jeg vil gerne have en god og seriøs kritik af min nye net butik : www.alt-godt.dk På forhånd Tak for hjælpen ! |
laver du produkterne selv? |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Nej, jeg køber dem af lokale producenter eller importører som jeg kender ! |
Hvorfor oprette endnu et indlæg når du lige har oprette et indlæg for 15 min. siden.??? http://www.amino.dk/forums/t/92012.aspx |
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.
Ok ;) |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Jeg synes det er en rigtig flot webshop. En ting der dog lige fanger mine øjne er, at jeg ikke kan finde den smiley fra fødevarekontrollen der skal være på din webshop, men jeg synes det er en flot og enkel shop. |
Hej Olsen, Velkommen på Amino. Jeg synes, at din shop er enkel og overskuelig. Rigtig nydelig. Hvis reglerne foreskriver en oplysninger om smiley ordningen, vil jeg bestemt også anbefale, at du får den lagt på shoppen - et synligt sted. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg vil gerne komme med nogle få kommentarer... Elsker den slags butikker Skrift: Jeg synes, at skråskriften er svær at læse (selvom jeg godt kan se, at den på en eller anden måde passer godt til sortimentet). Derudover synes jeg, at der mangler sammenhæng mellem skrifttyperne (synes ikke skråskriften matcher specielt godt til den skrift, der er brugt under åbningstilbud). Under 'Filosofi' er der i øvrigt brugt en tredje skrifttype. Billeder: Selvom vin er godt, synes jeg, at portvinen på forsiden fylder for meget i forhold til de andre produkter - jeg ville satse på at bruge samme billedstørrelse - også for et mere roligt layout. Produkter: Nu drikker jeg ikke kaffe, men elsker the, så det første jeg trykkede på, var 'Kaffe og The' for så at finde ud af, at der kun var kaffe.. Øv-øv, så jeg vil foreslå, at du fjerner 'The' og så evt. først sætter den på, når du også har the i sortimentet. Topmenu: Det forvirrer mig lidt, at der er så mange punkter i topmenuen, så jeg vil prøve at se, om det kunne lade sig gøre, at slå nogen af dem sammen (f.eks. 'Profil' og 'Filosofi'). 'Kundecenter' kan jeg ikke helt forstå meningen med og 'Favorit' er hel tom? Jeg tror, du med ovenstående små-rettelser, ville nå et godt stykke - sammen med de garanteret mange andre gode bud, der måtte komme fra Amino'erne. |
Rolig nu..
Nu er Olsen Wine jo relativt ny på Amino, så det kunne jo skyldes, manglende viden eller erfaring i at redigere et eksisterende indlæg. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn