Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikring på Vaskehal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Da vi lige har købt en ny Bilvaskemaskine søger vi lidt viden om en forsikring på en sådan.

Vi har vores erhvervsbygning forsikret hos Topdanmark, og har forespurgt på en forsikring hos dem, men syntes deres pris er meget høj!!

Er der ikke en af jer der har lidt kendskab til dette område, og som ved et godt og billigt selskab som forsikrer den slags, til en rimelig pris.

MVH

Flemming Nielsen

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:56

Hej Flemming

Jeg ved ikke hvor i landet du gemmer dig... Men hvis nu der ikke kommer noget konkret ud af denne tråd osv... Så kunne du jo drøne forbi din lokale vaskehal eller tankstation med sådan en fidus tilkoblet og høre om ikke de har nogle gode råd.

Hvis du bor i nærheden af Odense vil jeg foreslå dig at smutte forbi Statoil på Nyborgvej - jeg kender ikke ejeren personligt, men jeg har fandme sjældent oplevet flinkere folk en dem på den tank....så det ville overraske mig meget hvis ikke de ville hjælpe dig.

Som sagt...bare en plan B, hvis alt andet fejler Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 14:14

Hej Fama

Tak for dit råd.

Vi har til huseude på den jydske vestkyst, og vil nok søge lidt væk for en sådan råd, da de nærmeste her i området er direkte konkurrenter tror jeg måske ikke de er så hjælpsomme Smile

Men hvis der måske er en anden Amino som selv har en Vaskehal/tankstation er der måske lidt hjælp der?

MVH

Flemming Nielsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)