Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

brug for lidt hjælp - DHL,UPS or TNT

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Tang:

men mit spørgsmål lød oprindeligt: Hvilket firma er bedst og billigst,  DHL, UPS eller TNT?

er der nogen med erfaringer med de 3 firmaer?

UPS er bedst, men også de dyreste...

Du får ingen gode fragtpriser, når du ik har volumen med... Så spørg om du ik kan betale for fragten, og få dem til at sende varerne via EMS... Det er nemmest og billigst for dig pt!

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 13:51

er det piece of cake at oprette sig der? mit projekt er stadig i opstartsfasen, så har intet CVR. nr osv?

- Mathias

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:59

Mathias Tang:

er det piece of cake at oprette sig der? mit projekt er stadig i opstartsfasen, så har intet CVR. nr osv?

Ingen CVR nummer = endnu højere priser...

Men ja en tlf opringning, og så kan du mere eller mindre have en konto hos dem... Men se dig nu godt for, for ellers betaler du overpriser eller deres listepriser!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:01

Jeg har en gang bestilt afhentning af en pakke via DHL på ca. 2 kg i kina og levering til danmark, det kostede lige over 2000 kr.

Som sagt betaler jeg nu et sted imellem 30 - 50 usd for at få sendt pakker fra kina af, fordi producenterne har så meget bedre aftaler.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 14:10

Janus Lindau:

Jeg har en gang bestilt afhentning af en pakke via DHL på ca. 2 kg i kina og levering til danmark, det kostede lige over 2000 kr.

Som sagt betaler jeg nu et sted imellem 30 - 50 usd for at få sendt pakker fra kina af, fordi producenterne har så meget bedre aftaler.

shit det er en bitter erfaring :)

Jeg spørg om de kan sende med deres billigste fragt firma også betaler jeg omkostningerne over paypal

- Mathias

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:19

Ved ikke om det er en bitter erfaring, pengene er da tjent hjem nogle 100 gange nu, så ikke noget jeg bekymrer mig så meget om, men, ja, det er da dumt at smide penge ud af vinduet :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29

Normalt får jeg leveret via. EMS (Express), der er prisen 7,69 USD pr. kg.
Denne ene gang får jeg leveret af DHL, og der er prisen 6,47 USD pr. kg.

Hvilket er en udemærket pris, syntes jeg.

Hvad siger i andre? - Dyrt / Billigt?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)