Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på nyt site

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Skulle der sidde nogle her på Amino der kan (og gider) lave en side A LA - DENNE - Bedst og billigst, til mig?

- Altså, en side hvor man ved hjælp af et kort og/-eller postnummer, kan navigere rundt i landet og finde det man søger - tilmelding til et nyhedsbrev - mulighed for at oploade annoncer - bedømme det man har besøgt, ved at skrive en lille tekst - mm.

Jeg har erfaret at prisen for at få lavet en 'hjemmeside' svinger utroligt meget, så det jeg godt kunne tænke mig er, at få en prisidé ud fra det jeg har skrevet her (hvis det altså er muligt), samt se noget af jeres tidligere arbejde.

(Siden skal gerne stå klar senest slutningen af Juli måned)

Ser frem til at høre fra jer i en PM

Venligst

Lars

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Det kan vi helt klart klare! :-) Vi er 2 unge som ved hvordan det er at skulle til at tage kørekort (og bestå ;-) , så derfor er vi helt sikre på at vi kan finde ud af noget. Skriver du ikke en mail til nb@curomedia.dk eller giver et kald på 2835 8129?

Håber på at høre fra dig!

Mvh. Nikolaj Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Bomann:

Hej Lars,

Det kan vi helt klart klare! :-) Vi er 2 unge som ved hvordan det er at skulle til at tage kørekort (og bestå ;-) , så derfor er vi helt sikre på at vi kan finde ud af noget. Skriver du ikke en mail til nb@curomedia.dk eller giver et kald på 2835 8129?

Håber på at høre fra dig!

Mvh. Nikolaj Bomann

 

Bare for en god ordens skyld, er det selvfølgelig IKKE en kopi af DENNE side jeg ønsker, ligesom det heller ikke vil have noget at gøre med kørekort i mit tilfælde.

Det er det grundlæggende omkring funktionerne på siden jeg ønsker, men ikke designet.

Ser frem til jeres tilbud

Venligst

Lars

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Denne hjemmeside, du refererer til, er en katalog webside, hvor brugerne kan oprette sin virksomheds profil efter geografisk placering, og besøgende af dette websted kan søge i de oprettede profiler med forudbestemte søgekriterier. Hvis du ønsker sådan en hjemmeside (funktionsmæssig) kan vi tilbyde og lave den i Joomla CMS. Vi har allerede en god erfaring med katalog løsninger, og du er meget velkommen at sende os en nærmere opgave beskrivelse: info@intellweb.dk

Hvilke funktioner skal din hjemmeside kunne udføre fra både front-end og back-end? Hvad skal dine bruger have mulighed til? Hvad skal administrator have styr på? Hvordan poster i katalog skal oprettes (fra front eller back-end)? Hvad har du tænkt med webdesignet?

Pris vil ligge mellem ca 5000 og 10000kr (ekskl moms).

Mvh

Nazar
info@intellweb.dk
CMS hjemmeside løsninger.

 

 

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Du er meget velkommen til at sende nærmere oplysninger til kim@b-web.dk, så vender jeg tilbage med et tilbud til dig.

Fortsat god dag.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Du er velkommen til at skrive til st@sithoweb.dk
Så kan du lige uddybe lidt hvad du helt præcist søger :-) 

Vh.
Simon Thomsen 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

mit eget firma:
Bedst og billigst

Jeg må desværre bedrøve dig.... bedst er ikke altid billigst :)

Har du en mail? Så vil jeg gerne sende dig et tilbud på mail.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

spørg evt. ejeren af siden du linker til.
han er her på Amino, kan være han vil sælge dig noget design eller andet. 

.

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Denne hjemmeside, du refererer til, er en katalog webside, hvor brugerne kan oprette sin virksomheds profil efter geografisk placering, og besøgende af dette websted kan søge i de oprettede profiler med forudbestemte søgekriterier. Hvis du ønsker sådan en hjemmeside (funktionsmæssig) kan vi tilbyde og lave den i Joomla CMS. Vi har allerede en god erfaring med katalog løsninger, og du er meget velkommen at sende os en nærmere opgave beskrivelse: info@intellweb.dk

Hvilke funktioner skal din hjemmeside kunne udføre fra både front-end og back-end? Hvad skal dine bruger have mulighed til? Hvad skal administrator have styr på? Hvordan poster i katalog skal oprettes (fra front eller back-end)? Hvad har du tænkt med webdesignet?

Pris vil ligge mellem ca 5000 og 10000kr (ekskl moms).

Mvh

Nazar
info@intellweb.dk
CMS hjemmeside løsninger.

 

 

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

 

Jeg vil gerne give et tilbud til dig. Gar du en mail, jeg kan sende et tilbud?

 

dbh,

 

Morten Dal

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)