Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed. E-shop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Virum
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg er helt ny her på Amino og i iværksætter livsstilen.

Jeg er blevet utrolig betaget af denne verden og nu syntes jeg det er på tide jeg også lever min drøm ud.

Derfor har jeg nogle spørgsmål som jeg håber i vil kunne hjælpe med.

Jeg har massere af ideer, og vil gerne starte på den måde jeg syntes som er lettest. Nemlig at sælge via nettet.

Derfor ville jeg høre, hvad skal man tage højde for når man starter sin virksomhed via en e-shop

Hvad koster det at få lavet en fuldt funktionel e-shop med betalings gateway osv.

Lige nu har jeg et job ved siden af, men håber på et tidspunkt at kunne leve af at være iværksætter. Det er i hvert fald mit mål.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 11:44

Hej Christian og velkommen til! :-)

Der er hver dag nogle som gerne vil starte en webshop, og de får mere eller mindre det samme svar, så jeg vil anbefale dig at søge lidt her inde på Amino, så vil du helt klart finde noget du kan bruge. Du kan nok også godt regne med at du får nogle tilbud fra forskellige udbydere, hvilket jo er fint når det er det du søger :)

Du er meget velkommen til at ringe til mig på 2835 8129, hvis du vil have en snak om webshops, jeg har selv drevet webshoppen Online Parfume i flere år nu :-)

Held og lykke med det hel!

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:39

Hej Christian

Og velkommen til. Der er mange muligheder for at komme igang med en e-shop alt efter ambitionsniveau. Du vil sikkert få en del svar, hvor der vil blive peget på DanDomain, Magento og lignende, hvilket virker som gode løsninger (uden at jeg har praktisk erfaring med det).

Jeg driver selv fairtime.dk via det system, der hedder Shopify (www.shopify.com). Det er et hosted system, som du ikke selv kan tilpasse kernefunktionaliteten i, men til gengæld er der fuld frihed hvad angår opsætning af design.

Der findes en lang række gratis designtemplates, som du kan tage udgangspunkt i, ligesom du kan købe templates ($20 og opefter) eler via en designer få lavet dit helt eget design fra bunden ($1500 og opefter)

Prisen for en Shopify butik består af et månedligt abonnement fra $29 + en transaktionsafgift fra 0-2% pr. salg

Det vil altså være en løsning, hvor du nemt, hurtigt, billigt og uden binding kan komme igang med en professionel butik. Hvis du ikke kan leve med de rammer, som tilbydes, så tag et kig på Magento.

Uanset hvilken løsning, du vælger, så slipper du ikke udenom en aftale med PBS om Dankort. Her snakker vi - så vidt jeg husker - 3.500 i etableringsomk. + 1.000 i årsgebyr + en mindre sats pr. transaktion.

Håber du kan bruge det til noget. 

Venlig hilsen
Ole 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)