Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheds navn, Tømrer & Snedker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Drenge og piger

Det her er mit første indlægAmino, men forhåbentlig ikke det sidste. Jeg går så småt og forbereder mig på at starte selvstændig Tømrer/Snedker firma op, samtidig med jeg har fast arbejde ved siden af. Igennem tiden har jeg gjort mig forskellige tanker om hvordan og hvorledes det hele skulle gribes an med markedsføring, finde kunder, branding osv. Måske nok ikke den klassiske måde håndværkere tænker på når de starter op. Som alle andre synes jeg selv jeg er noget udover det sædvanlige hvad angår mine evner som håndværker :) og netop det vil jeg gerne udstråle igennem min virksomhed i form af feks navnet, og jeg mener helt klart det har noget at sige at man ikke bare hedder det samme som alle andre. Jeg er træmand med stort T og jeg er meget stolt og perfektionistisk, men ikke mere end hvad godt er. Der er ingen planer om udvidelse af firmaet i form af personale, og derfor kom jeg på et navn som ligeså godt kunne være et kælenavn for en person....SPÆTTEN - Tømrer & Snedker

Jeg vil meget gerne hører jeres meninger om navnet og hvad i tænker på hvis i feks hørte om en tømrer der kaldte sig for Spætten. Jeg synes personligt det er nemt at huske, der er ingen andre der hedder det ( af hvad jeg kan se) og så har det lidt originalitet og humor :)

Det skal lige siges at virksomheden primært vil beskæftige sig med trækonstruktioner, rundtømmerkonstruktioner, tækkespån, timberframe (med tiden)  plankegulve osv.

Efterisolering, eternitplader og vinylgulve er ikke min boldgade.

På forhånd tak

Spætten (måske)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:32

der er et firma der hedder Spætten og 2 Cafeer der også gør :-)

Det siger da lidt om træ :-)

Søren spætte

træmanden

Savførene

Woody

Mikkel

Tilmeldt 31. Jan 10
Skrevet kl. 21:39

Ok tak, men hvis det bare er cafeer eller noget der ikke er i samme branche synes jeg ikke jeg "bryder" loven :)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:42

Nej bare ta transportbranchen der er 5 stk PK Transport ;-)

Jeg ved ikke helt hvad spætten 1/s laver :-)

men de 2 andre hedder somsagt Cafe Spætten

mikkel

Tilmeldt 31. Jan 10
Skrevet kl. 21:55

Klinger det ?

lyder det for plat ?

for barnligt ?

ville du/i selv ringe til een der hed SPÆTTEN ? :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)