Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILSALG: Affiliate netværks program

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra helsingør
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan sættes up til mass payout. Hvis din payment gateway understøtter det, hvis kunden har tilmeldt sig med kreditkort eller laver man en bankoverførsel. Systemet generer en faktura.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 13:02

Man kan læse alle features i scriptet her

/Arco

Fra helsingør
Tilmeldt 24. Jan 08
Skrevet kl. 13:18

Nu er dette ikke bare standard scriptet. Der er videreudviklet, det oversat til dansk og der er lavet et design til side og backend  afsystemet.

Der tilhører også .se, .dk, .de og com domæner til.

Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 16:26

Mr.sand:
Nu er dette ikke bare standard scriptet. Der er videreudviklet, det oversat til dansk og der er lavet et design til side og backend  afsystemet.

Det er da super, er det muligt med en liste over hvad der er videreudviklet?

Fra helsingør
Tilmeldt 24. Jan 08
Skrevet kl. 16:40

ja det kan køber sagtens få i hånden eller en interesseret køber. Begynder lidt at tro du sidder og nedtrykker projektet da du ikke kunne tænke dig en ny konkurrent på markedet?

Kan ikke se hvorfor denne negativitet, fordi det er en standard skript der er bygget videre på, hvorfor opfinde den dybe tallerken, hvis den allerede er opfundet.

Synes bestemt denne pris er i orden med et godt domæne navn, endda i .com og et lækkert bruger venligt design. Alt er oversat til dansk. Der er lavet en masse slagfremmende forarbejde, med en database med over 350 emner der kunne være interessante som partnere.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:48

Du er gået fra 55.000 kroner til 25.000 kroner... Uden at virke som et svin, så virker det for mig som om at du er pisse ligeglad med det og der INTET specielt er ved det! hvem ved sine fulde fem går 30.000 kroner ned i løbet af få dage?

Men det er måske bare mig..

Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 16:52

Mr.sand:
ja det kan køber sagtens få i hånden eller en interesseret køber. Begynder lidt at tro du sidder og nedtrykker projektet da du ikke kunne tænke dig en ny konkurrent på markedet?

Jeg forsøger bare at få et overblik over hvad der er inkluderet i dit salg, altså indtil videre så er der er et script til $200, 3-4 domæner, lidt tekster der er kørt gennem Google Translate og nu en liste over 350 emner som ku blive partnere (men som ikke har vist nogen interesse?). Det er jo vigtigt at få samlet alle oplysninger og så vurdere om det er 25.000 kr. værd - indtil videre er jeg personligt ikke overbevist.

/Arco

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:55

Wi:
Du er gået fra 55.000 kroner til 25.000 kroner... Uden at virke som et svin, så virker det for mig som om at du er pisse ligeglad med det og der INTET specielt er ved det! hvem ved sine fulde fem går 30.000 kroner ned i løbet af få dage?

Han kunne måske være i panisk pengenød, bare vil af med det inden det mister endnu mere værdi (hvilket alle systemer og sites gør med tiden), eller andre årsager.

Det er iøvrigt såvidt jeg kan ca. knap 3 måneder siden han startede med sin pris og ikke blot et par dage.
Om det så er pengene værd, vil jeg lade være op til den enkelte.

Jeg giver dig ret i at det virker som om at han ikke er interesseret i det og at det ikke er noget særligt rent teknisk, det synes jeg dog primært fremgår pga. kommunikationen og den lukkethed udadtil der lægges for dagen, og ikke så meget prisnedsættelsen.

Men det er da helt sikkert en markant prisnedsætning, måske også sat ned i lyset af at trådstarter har sandet at det ikke er så meget værd som først antaget?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:58

Lars Meyer:
Det er iøvrigt såvidt jeg kan ca. knap 3 måneder siden han startede med sin pris og ikke blot et par dage.

Arh min fejl! Jeg kiggede forkert... Nå den må jeg jo så undskylde for :-)

Så var det ikke så voldsomt som jeg gav udtryk for.

Fra helsingør
Tilmeldt 24. Jan 08
Skrevet kl. 17:07

Som lars skriver det er lang tid siden jeg ville havde den pris. Det har intet at gøre med jeg ikke tror det er mere værd eller jeg virkelig står og mangler penge. Jeg har simpelthen bare smidt for mange bolde i luften og må sande at jeg nok starter for mange ting, i stedet for at fokusere på en eller to ting.

Jeg er i min fulde overbevisning over at hvis dette gribes an kan de blive til en rigtig god forretning, affiliate markedet er jo stadig i vækst og mange blogger og websites har endnu ikke åbnet øjnene for at tjene penge på deres sites, og går selv og venter på der en dag ringer en interesseret annoncør. Så der kan et affiliate site jo åbne øjnene for det.

Jeg har brugt væsentlig mere end 25.000,- kr. Jeg har fået alt lavet alt ude i byen hos et større firma. Men jeg synes for den rette køber der har tiden, at det er en nem og hurtigt måde at komme igang på og forhåbenligt få skabt sig en succesrig forretning,

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)