Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manual til Casio kasseapparat ER-220

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Har ledt på nettet, men finder ikke rigtigt noget vedr. manualer (gratis altså) til mit nye kasseapparat CASIO ER-220 - kan nogle hjælpe... Måske har du en liggende.. giver gerne "lidt" for den

M.v.h.

Lasse

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 22:57
skjøde:
kasseapparat CASIO ER-220
Hej Lasse er sikker på den hedder ER-220 og ikke DR-220 vh. Emrah

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

God morgen Emrah,

Blev lige så glad, da jeg så, at der var en der havde besvaret mit opslag - Mindre glad, da jeg så, at du du blot kommenterer en ikke tilstedeværende tastefejl...  Hvor ser du DR og ikke som jeg korrekt har skrevet ER (både i overskriften og i teksten) ?????

Pyt... det har nok været tæt på sengetid... Kan du hjælpe iøvrigt, siden du kender apparatet så indgående ???

Rigtig god dag

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:02

skjøde:
Blev lige så glad, da jeg så, at der var en der havde besvaret mit opslag - Mindre glad, da jeg så, at du du blot kommenterer en ikke tilstedeværende tastefejl...  Hvor ser du DR og ikke som jeg korrekt har skrevet ER (både i overskriften og i teksten) ?????

Pyt... det har nok været tæt på sengetid... Kan du hjælpe iøvrigt, siden du kender apparatet så indgående ???

Hej Lasse,

Velkommen på Amino.

Jeg er sikker på, ar Emrah forsøger at hjælpe.
Hvis man ikke finde beskrivelse af en model ER-220 på nettet, men i stedet falder over modelnavne, som kunne ligne den, er det måske ikke helt ved siden af at komme med det forslag.Skype-Smile

Kunne dette være interessant?

http://cash-register.org/acatalog/casio_er220_service_manual.html

Håber du finder, hvad du søger.

Dbh John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 13:16

skjøde:

God morgen Emrah,

Rigtig god dag

Jeg prøver bare at hjælpe dig.

Men med det svar du skrev så har jeg vist spildt min tid.

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)