Har ledt på nettet, men finder ikke rigtigt noget vedr. manualer (gratis altså) til mit nye kasseapparat CASIO ER-220 - kan nogle hjælpe... Måske har du en liggende.. giver gerne "lidt" for den
Blev lige så glad, da jeg så, at der var en der havde besvaret mit opslag - Mindre glad, da jeg så, at du du blot kommenterer en ikke tilstedeværende tastefejl... Hvor ser du DR og ikke som jeg korrekt har skrevet ER (både i overskriften og i teksten) ?????
Pyt... det har nok været tæt på sengetid... Kan du hjælpe iøvrigt, siden du kender apparatet så indgående ???
Blev lige så glad, da jeg så, at der var en der havde besvaret mit opslag - Mindre glad, da jeg så, at du du blot kommenterer en ikke tilstedeværende tastefejl... Hvor ser du DR og ikke som jeg korrekt har skrevet ER (både i overskriften og i teksten) ?????
Pyt... det har nok været tæt på sengetid... Kan du hjælpe iøvrigt, siden du kender apparatet så indgående ???
Jeg er sikker på, ar Emrah forsøger at hjælpe. Hvis man ikke finde beskrivelse af en model ER-220 på nettet, men i stedet falder over modelnavne, som kunne ligne den, er det måske ikke helt ved siden af at komme med det forslag.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Rigtig god dag
Jeg prøver bare at hjælpe dig.
Men med det svar du skrev så har jeg vist spildt min tid.
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.