Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart Internet forretning

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogen der har erfaringer med nogen af de løsninger til e butikker man kan købe, f.eks Dandomæne eller lig.

Vi skal starte en e - forretning i Danmark og Sverige, gerne hurtigt og med så få problemer som muligt, og har derfor i første omgang tænkt at bruge en af de e forretninger man kan købe "out of the box" så at sige, men hvilken er "bedst"

Det er sikkert et emne der har været behandlet mange gange på Amino, men der kunne jo være sket noget nyt siden sidste gang.

Med venlig hilsen Mark

www.occoi.com

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:12

Hvilken en der er bedst afhænger vel af dine behov. Vi har efterhånden bygget rigtigt mange shops på Magento.

Tilmeldt 10. Jun 10
Skrevet kl. 19:40

Hej Rasmus

Har lige set jeres site, men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad jeg får for de ca. 9000, hvad kan jeg i forretningen.

Har jeg de samme muligheder som i Dandomain, med varekort, sprog, opsætning, b2b, b2c, import, export osv osv osv

Hilsen Mark

www.occoi.com

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:29

Mark_occoi:

Hej Rasmus

Har lige set jeres site, men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad jeg får for de ca. 9000, hvad kan jeg i forretningen.

Har jeg de samme muligheder som i Dandomain, med varekort, sprog, opsætning, b2b, b2c, import, export osv osv osv

Magento er er ret omfattende webshop system, så det har selvfølgelig de ting du nævner.

Du kan evt. se en demo shop her: 
http://demo.magentocommerce.com

Eller prøve administrationssystemet her:
http://demo-admin.magentocommerce.com/index.php/admin/ (username/password = admin / 123123)

Vores service omfatter design, opsætning og konfiguration udover hosting samt betalingsgateway første år. Selve systemet er gratis (open source).

Tilmeldt 10. Jun 10
Skrevet kl. 20:33

Hej Rasmus

Tak skal du ha' jeg kigger på det imorgen og vender tilbage

MVH Mark

www.occoi.com

Tilmeldt 10. Jun 10
Skrevet kl. 20:43

Hej Rasmus

Hvordan er det iøvrigt at køre export/import til en Filemaker database fra Magento

Mvh Mark

www.occoi.com

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:05

Mark_occoi:
Hvordan er det iøvrigt at køre export/import til en Filemaker database fra Magento

Uha, jeg har ikke prøvet at importere fra en filemaker database før. Magento understøtter import/export i kommaseparede filer (csv) ud af boksen. Jeg har ikke umiddelbart set en standard udvidelse til at lave dette automatisk.

Tilmeldt 10. Jun 10
Skrevet kl. 10:49

Hej Rasmus

Forstår jeg dig korrekt, så er der i Magento ikke noget modul der automatisk køre import/export til en database.
Jeg har set på jeres hjemmeside at i bruger et serverhotel til jeres løsninger, er der mulighed for at lægge sin server i et andet land. da vores firma ikke er dansk.
På Magento's admin side kan jeg ikke se at der er mulighed for at up load af pdf filer, hvis det bare er mig der ikke har set mig for og man kan det, hvormange forskellige pdf'er kan man tilknytte et produkt.
Er der mulighed for at lave sine "egne" sider med beregninger, f.eks hvis vi vil sælge legehuse der er tilpasset den enkelte kunde, kunden skal vælge længde, brede og højde på huset, hvor vinduer og dør skal sættes, hvor store de skal være, type af gulv osv, legehuset skal efter endt design vises i en stregtegning.
Mvh Mark
www.occoi.com

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:37

Man kan sætte automatiske import/eksport jobs op, men da alle systemer jo er forskellige, skal der typisk laves en "mapning" af det enkelte system.

Du kan sagtens uploade filer (såsom pdf) og indsætte dem så de kan downloades (gennem tekst editoren). Hvis du sælger pdf filer kan dette gøres via et "downloadable product" hvor brugeren modtager et link hvor pdf'en kan downloades efter salget.

Det er muligt at lave "custom options" på et produkt. Prøv at redigere et produkt og klikke på "custom options" nederst i venstre menuen. Her kan du give et produkt et tekst felt som skal udfyldes af brugeren ifm bestillingen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:06

Hej Mark

Du kan også overveje vores løsning. Vi tager 8000 kr. for design og opsætning af en webshop. Arbejdet bliver udført af en dansk webdesigner, med extensiv erfaring og viden omkring det at lave sites og shops.

Vi er lidt dyrer om måneden, hvor det koster 500 kr. for det tager vi ansvaret for at alt det tekniske spiller, hosting og derudover får du en nærmest fanatisk telefon support.

Vi har tidligere har et par løsninger der kører integreret med FileMaker, så skulle der ikke være nogle ben i også at sætte op til dig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)