Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IMPORT - Jakkesæt!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer ! :D 

Jeg har brug for lidt af jeres hjælp.

Er der nogen af jer herinde, som kender nogen thailandske, kinesiske, japanske, italienske, osv. skrædere, som man kan tage kontakt til, sådan at jeg kan få lavet nogen jakkesæt, og få importeret dem hjem til Danmark, og solgt videre?

Håber I kan hjælpe!! :D 

Mvh.

Nicklas Millard

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 17:56

Jeg har til Vietnam :-D Send mig lige en mail på jwl@wingtongroup.com så skal vi nok finde ud af noget. 

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 03:46

Hej Nicklas

Du kan prøve at tage kontakt til Kenny som har skrædderfirmaet Zentailor i Thailand, jeg er sikker på at han er manden der kan hjælpe dig.

Hilsen

Claus

Fra Kina, Pearl River Deltaet
Tilmeldt 12. Sep 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:47

Hej Nicklas,

Her kan du se, hvad et jakkesæt (og meget andet) koster i butikkerne i Kina. De kan både bestilles online og købes i fysiske butikker. Man opgiver enten sine mål eller får taget mål i butikkerne og de gemmer dem så i deres database.

Alt dette kan selvfølgelig findes meget billigere andre steder, men pris og kvalitet hænger ofte sammen. Hermed siger jeg ikke, at denne butik sælger verdens bedste kvalitet. Måske kan dette give dig en ide om, hvad det koster at producere herude.

http://www.iwode.com/

/DKAB

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:19

DKAB:

Hej Nicklas,

Her kan du se, hvad et jakkesæt (og meget andet) koster i butikkerne i Kina. De kan både bestilles online og købes i fysiske butikker. Man opgiver enten sine mål eller får taget mål i butikkerne og de gemmer dem så i deres database.

Alt dette kan selvfølgelig findes meget billigere andre steder, men pris og kvalitet hænger ofte sammen. Hermed siger jeg ikke, at denne butik sælger verdens bedste kvalitet. Måske kan dette give dig en ide om, hvad det koster at producere herude.

http://www.iwode.com/

/DKAB

Tusind tak ! :)

/Nicklas Millard

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:41

DKAB:

Det er jo vejl priser i EU på den slags jakkesæt med samme stof kvalitet...

Det er på ingen måde et udtryk engrospriserne i Asien...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)