Jeg går ud fra, at du har brugt "websted"-funktionen i den nye version af Googles søgeordsværktøj?
I så fald fungerer den lige som forslagsfunktionerne inde i Adwords, der ser på dit website og kommer med nogle forslag til søgeord, der måske kunne være relevante. Og som det fremgår af de øverste forslag, når man indsætter Amino i webstedet, sker det med skiftende held.
Og selvom det allerede er skrevet i tråden, vil jeg også gerne lige slå fast, at tallene ikke har noget at gøre med antal besøg på sitet, men er de overordnede estimater for antal søgninger. Indtaster jeg f.eks. "værktøj" i søgeordsfeltet, får jeg de samme 110.000 søgninger, som der kommer frem ved en webstedssøgning på Amino.
Vidste i at man via Google kan se hvordan andres hjemmesider bliver fundet ?
F.eks
Man indtaster en www adresse og får alle søgninger frem..
Man kan se hvor mange der har brugt søgeordet webløsning til at finde vores hjemmeside og alle de andre søgeord folk har brugt for at finde os...
Der er antal søgninger og søgeord
Det vil jo sige man nu kan se hvad man selv skal vælge af søgeord, der er jo så ingen garanti for ens konvetering, men garanti for besøg..
Har man nu en konkurrent kan man hoppe ind og se hvad de får besøg/kunder på og selv lave det samme
Ville bare lige dele det med jer :-)
Mikkel
Må ikke denne her skal ligges hen i bunken komplet ubrugelige (læs plat).
Hvis trådstarter kunne dette, mon så ikke denne skulle tage patent for dette ?? Kunne sikkert hurtigt blive millionær og få de store virksomheder som kunder. Skabe monopol for en enkelt virksomhed i hver branche.
Jeg er ikke selv IT nørd, men min logik siger mig, at dette er useriøst og bondefangeri (I kan igen læse PLAT).