Er der nogen jurister der kigger med her inde ? Jeg mangler en indikation af hvor jeg står i forhold til et firma, hvor jeg telefonisk har talt med og aftalt at jeg sender noget materiale, som indikere hvordan produktet skal se ud, men inden jeg når det, har de allerede sendt en ordrebekræftelse, som jo af gode grunde ikke har de detalje med, som jeg ønsker. Jeg vælger dog bare at sende det aftalte, få dage efter, hvor jeg tydeligt skriver at de skal se på det og lade mig høre, jeg høre dog ikke noget i ca 14 dage hvorefter jeg ringer og høre hvorfor jeg ikke har hørt noget, først har de ikke haft tid, men har tilsynladende lavet en masse på produktet, men de ved ikke lige om de kan lave det lige som jeg vil have, så kommer en anden til og siger de godt kan, jeg beder dem sende en specificeret bekræftelse på at det er sådan det bliver, DEN ER ALDRIG KOMMET. De forsætte tilsyneladende bare med at arbejde på siden, desværre sker der det at jeg bliver syg og ikke kan besvare deres henvendelser i ca en måned, jeg bliver herefter nødsaget til at lukke mit firma som er personligt eget, det har jeg meddelt til dem, men nu er de begyndt og sende regninger, hvor de påstår de har udført og leveret siden, jeg har dog ikke set den. De mener nu at de er berettiget til fuldt honerar, trods det at de gentagne gange i perioden hvor jeg var syg, har skrevet til mig at jeg skal kontakte dem så de kunne komme vidrer, det passer jo ikke sammen med at de nu påstår at den er udført og leveret. Håber nogen kan hjælpe, da det er mange penge for en på ledighedsydelse
|
Undskyld, men denne tråd er kandidat til dagens dårligste overskrift. STRAM OP :-)