Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er  der nogen jurister der kigger med her inde ?

Jeg mangler en indikation af hvor jeg står i forhold til et firma, hvor jeg telefonisk har talt med og aftalt at jeg sender noget materiale, som indikere hvordan  produktet skal se ud, men inden jeg når det, har de allerede sendt en ordrebekræftelse, som jo af gode grunde ikke har de detalje med, som jeg ønsker.

Jeg vælger dog bare at sende det aftalte, få dage efter, hvor jeg tydeligt skriver at de skal se på det og lade mig høre, jeg høre dog ikke noget i ca 14 dage hvorefter jeg ringer og høre hvorfor jeg ikke har hørt noget, først har de ikke haft tid, men har tilsynladende lavet en masse på produktet, men de ved ikke lige om de kan lave det lige som jeg vil have, så kommer en anden til og siger de godt kan, jeg beder dem sende en specificeret bekræftelse på at det er sådan det bliver, DEN ER ALDRIG KOMMET.

De forsætte tilsyneladende bare med at arbejde på siden, desværre sker der det at jeg bliver syg og ikke kan besvare deres henvendelser i ca en måned, jeg bliver herefter nødsaget til at lukke mit firma som er personligt eget, det har jeg meddelt til dem, men nu er de begyndt og sende regninger, hvor de påstår de har udført og leveret siden, jeg har dog ikke set den.

De mener nu at de er berettiget til fuldt honerar, trods det at de gentagne gange i perioden hvor jeg var syg, har skrevet til mig at jeg skal kontakte dem så de kunne komme vidrer, det passer jo ikke sammen med at de nu påstår at den er udført og leveret.

Håber nogen kan hjælpe, da det er mange penge for en på ledighedsydelse

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 13:23

Undskyld, men denne tråd er kandidat til dagens dårligste overskrift. STRAM OP :-)

Tilmeldt 5. May 09
Skrevet kl. 13:21

Krkli:

Undskyld, men denne tråd er kandidat til dagens dårligste overskrift. STRAM OP :-)

Jeg prøver at stille et seriøst spørgsmål, men der er åbenbart en her, der ikke har andet at lave end generer folk.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:33

Tag fat i en advokat - det kommer an på hvad der ligger på skrift i form af mails og andet..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 13:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ro på! :-)

Du kunne jo havde skrevet en overskrift således: "Er her nogen jurister her?"

Så var alle mulige som IKKE er jurister ikke gået ind på tråden.

:-)

Tilmeldt 5. May 09
Skrevet kl. 19:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Peter Lauge:

Ro på! :-)

Du kunne jo havde skrevet en overskrift således: "Er her nogen jurister her?"

Så var alle mulige som IKKE er jurister ikke gået ind på tråden.

:-)

Nu er der også mulighed for at  andre end jurister, kunne give et råd, havde jeg skrevet som du foreslår, er det sandsynligt at kun jurister går ind i tråden,  sådan er det ment, så jeg mener ikke overskriften fejler noget.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 19:25

chrisolras:

Nu er der også mulighed for at  andre end jurister, kunne give et råd, havde jeg skrevet som du foreslår, er det sandsynligt at kun jurister går ind i tråden,  sådan er det ment, så jeg mener ikke overskriften fejler noget.

Problemet består i, at du ingen måde giver bare den mindste idé om, hvad der ligger i dit indlæg, baseret på overskriften. Så på den måde, fejler din overskrift noget. Men det er da ærlig talt også lidt ligegyldigt.

... Du har bestilt et produkt hos virksomheden, for derefter at lukke din virksomhed ned. Problemet er, at da din virksomhed er personlig eget, slipper du ikke for de resterende regninger, selvom du i princippet har lukket virksomheden ned. Du har bestilt et produkt/ydelse hos virksomheden, og selvom de ikke har nået at lave produktet/ydelsen færdig og leveret den til dig, har de stadig ret til at indkræve det samlede beløb for din bestilling, da de kan argumentere for, at det er din skyld, at produktet/servicen aldrig er nået at blive leveret (grundet at du har lukket din virksomhed ned og ikke har besvaret deres hændelser i den givne periode).

Vælger du dog at gå rettens vej med en advokat, kan det være at I med de rette beviser kan argumentere for, at det er deres skyld, da de ikke fik lavet det hurtigt nok i forhold til aftalen, før du valgte at lukke din virksomhed.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)