Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesidehjælp søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brug for hjælp til at ændre min hjemmeside. Hvem har tid, lyst og lejlighed til at hjælpe med det?

Jeg får flere og flere henvendelser fra medierne. De har virkeligt fået øjnene op for Dit Minde, men jeg har ikke nogen mailingliste, intet nyhedsbrev, ingen reel hjemmeside og intet forum, og jeg vil have det hele.

Jeg har dog et krav om, at bloggen kan få lov til at blive, og det ved jeg kan lade sig gøre, da jeg allerede har talt med en IT-person om det. Vores aftale løb dog ud i sandet, og jeg har haft tralvt med at læse til eksamen.

Jeg kan forstå, at de der har campaign monitor som nyhedsbrev har et problem med et max. antal deltagere, så det vil jeg heller ikke have. Jeg vil have cremen af cremen.

Jeg vil meget gerne have prisforslag på det, da jeg godt ved, at jeg bliver nødt til at smutte forbi banken for at låne penge, men er det det, der skal til, så gør jeg det.

Jeg skal til eksamen i morgen fredag og er derfor sikkert ikke lige til at få fat i.

Jeg har fået anbefalet journalist Line Dahl til at ændre formålet med Dit Minde, og jeg har booket en aftale med hende, så den del er der styr på. 

Rigtig god torsdag og tak.

Marianne
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 12:56

Hej Marianne,

Det er jo altid rart når nogen får øjnene op for ens projekter.

Du er velkommen til at sende mig en kravsspecifikation hvis du har en sådan, jeg er i øjeblikket i stand til at give nogle rigtigt gode priser. :-)

Ser frem til at høre fra dig.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 13:04

Hej Marianne,

Super fedt at høre det går så godt mht. PR!

Du må meget gerne sende en mail til info@curomedia.dk eller ringe på 2835 8129, der vil jeg være til at få fat i, så kan vi tage en lille snak omkring hvad du skal have lavet, hvis du ønsker det :-)

Håber på at høre fra dig.

Mvh. Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 13:08

Tak skal I have. Jeg iler med at videresende det til jer, som jeg lige har fået noteret mig angående min hjemmeside.

Jeg er ABSOLUT ikke nogen ørn til, hvad jeg gerne vil have, men jeg ved, hvad jeg har set andre have, som jeg også gerne vil have. Så jeg har nogle henvisninger.

Jeg prøver at sende det til jer, og I må meget gerne komme med forslag.

Tak i øvrigt. Jeg havde ikke forestillet mig, at det ville gå så hurtigt. Jeg ville godt have ventet til efter mine eksamener med at gå i gang, men nu er de så tæt på, at jeg jo sagtens kan begynde at lufte ideerne.

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 13:09

Det er da super at der sker noget*SS*

Hvis det er så er vi da velkommen til at hjælpe dig, Vi sidder idag 1 programør, 1 grafiker og 1 fotograf.

Vi tilbyder at bygge siden op lige som du vil havde den og vi vil da også gerne vedligeholde den for dig.

Vi håber at høre fra dig.

Teamet fra H,H Production

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 13:13

Marianne:

Tak skal I have. Jeg iler med at videresende det til jer, som jeg lige har fået noteret mig angående min hjemmeside.

Jeg er ABSOLUT ikke nogen ørn til, hvad jeg gerne vil have, men jeg ved, hvad jeg har set andre have, som jeg også gerne vil have. Så jeg har nogle henvisninger.

Jeg prøver at sende det til jer, og I må meget gerne komme med forslag.

Tak i øvrigt. Jeg havde ikke forestillet mig, at det ville gå så hurtigt. Jeg ville godt have ventet til efter mine eksamener med at gå i gang, men nu er de så tæt på, at jeg jo sagtens kan begynde at lufte ideerne.

Tak for din mail, vi kan helt sikkert tale om tingene på et niveau hvor alle kan være med :-)

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:14

Hej Marianne,

Angående nyhedsbrev kan du eventuelt give os et kald på 70 70 13 37. Der fanger du vores forretningsudvikler Lasse, der kan fortælle dig lidt om hvordan vi ville gribe det an, hvad økonomien kunne være i det m.v. 

Efter lige hurtigt at have kigget din side og blog igennem må jeg tage hatten af for dig for at tage fat i et så følelsestungt emne online, men samtidig på en meget saglig og reel vis. Det er ret sjældent man ser døden behandlet i online medier som andet end celebrity-gossip eller på anden vis enten meget useriøst eller også primært super ultra-religiøst.

Jeg tror du kunne have fat i noget rigtig godt hvis du kan komme ud med en pragmatisk, menneskelig, men også mindre religiøs præget tilgang til mennersker, døden og minderne omkring de afdøde, netop så det ikke bliver tørt og mærkeligt som mange offentlige publikationer, men heller ikke har omdrejningspunkt i det religiøse univers og dets tilgang til døden (eller i det mindste gøre det multi-religiøst og neutralt som udgangspunkt). 

Held og lykke med dit projekt.

Fra København
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 13:27

Jeg prøver lige at skrive min krav her. Jeg er ikke så god til at finde jeres mailadresser (beklager men lider også lidt af eksamensstress).

Jeg ved ikke helt, hvad jeg har af krav, men til nyhedsbrevet skal der ikke været noget max. antal deltagere på - jeg ved ikke helt, hvordan det foregår, men såvidt jeg kan forstå, så betaler man pr. deltager på campaignmonitor. Findes der andre og bedre løsninger? Det skal være noget, som er nemt at arbejde med, og som jeg kan arbejde med fra enhver computer uden at det kræver et hav af andre programmer.

Jeg vil gerne have et forum, hvor man kan diskutere de ting som er lidt svære i forbindelse med livets afslutning/døden. Det er ikke alle, der ønsker at snakke om den slags, så det skal kun være for medlemmer. Det skal være forholdsvist simpelt. Jeg ved godt, at der findes et gratis program, som fx. nogle skoler bruger, men ved ikke, om det er nok? Det skal også kunne bruges af mennesker som måske ikke har den store erfaring med pc'ere, da Dit Minde jo nok mest henvender sig til mennesker, der er lidt oppe i årene.

Vedrørende hjemmesiden så skal det være CMS-styret eller noget tilsvarende, hvis der findes noget bedre på markedet? Jeg vil gerne have, at jeg kan gå let på og rette i informationerne uden at jeg skulle have flere forskellige programmer installerede på min pc.

Vedrørende maillingliste og nyhedsbreve i det hele taget. Det må godt være noget, der sker automatisk, så jeg ikke hver gang selv skal tilføje de forskelliges mailadresser.

Jeg er fx. medlem af Pernille Melsteds Passionclub, og det forum der er der, synes jeg passer mig fint.

Det skal i øvrigt også være en hjemmeside det er let at finde rundt i - netop fordi det kan være ældre mennesker, som ikke er vant til at bruge en pc.

Hvis du har nogle forslag, hører jeg dem også gerne.

Jeg vil så gerne bevare min blog. Ligesom fx. journalisterne Mette Holbæk og Lykke Rix har gjort.

Vedrørende grafik: Den grafik/det tema, som jeg har nu er et standardtema - jeg har valgt det fordi, at det er vigtigt for mig at understrege, at livet ikke stopper fordi, at man tager stilling til sin egen begravelse m.v. I morgen er der en ny dag - og det synes jeg fint understreges af det hindbær, som er ved at modnes eller bladene på træerne. Jeg har bevidst fravalgt de mørke farver og i stedet fundet noget grønt - noget levende. Jeg har dog muligvis brug for min egen grafik på et tidspunkt, da jeg jo også skal have til visitkort etc., men det er jeg slet ikke nået til endnu.

Vedrørende fotograf: Jeg har lige fået nye billeder taget af mig selv, da jeg lige har været i Alt for Damerne. Jeg ved ikke, om jeg skal have andre billeder liggende på min hjemmeside lige p.t. De billeder har jeg fået lov til at købe.

Oscar - tusind tak. Der er nogle ting, som jeg bevidst prøver at undlade at tage stilling til bl. a. religion, det overnaturlige etc. Jeg forsøger at gøre det så oplysende som muligt, og så må folk selv tage stilling. Jeg har dog været inde at røre et politisk emne, da jeg har skrevet om aktiv dødshjælp, men det er igen fordi, at jeg ønsker, at vi alle bør tage stilling inden andre gør det for os. Jeg tror flere og flere af os selv vil tage stilling til den del af livet også. Jeg har fx erfaret at man kan få specialdesignede urner og MEGET andet, som jeg ikke anede noget om inden, at jeg startede Dit Minde. Mit ønske med Dit Minde var at forene 17 år som lægesekretær med et jurastudie, som jeg ikke helt vidste, hvad jeg skulle bruge til. Nu ved jeg det 100 %. Jeg ved dog, at mit formål ikke er helt specifikt, og at jeg indimellem bliver misforstået, så derfor har jeg hyret Line Dahl, som kan gøre det specifikt for mig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)