Jeg har brug for hjælp til at ændre min hjemmeside. Hvem har tid, lyst og lejlighed til at hjælpe med det?
Jeg får flere og flere henvendelser fra medierne. De har virkeligt fået øjnene op for Dit Minde, men jeg har ikke nogen mailingliste, intet nyhedsbrev, ingen reel hjemmeside og intet forum, og jeg vil have det hele. Jeg har dog et krav om, at bloggen kan få lov til at blive, og det ved jeg kan lade sig gøre, da jeg allerede har talt med en IT-person om det. Vores aftale løb dog ud i sandet, og jeg har haft tralvt med at læse til eksamen. Jeg kan forstå, at de der har campaign monitor som nyhedsbrev har et problem med et max. antal deltagere, så det vil jeg heller ikke have. Jeg vil have cremen af cremen. Jeg vil meget gerne have prisforslag på det, da jeg godt ved, at jeg bliver nødt til at smutte forbi banken for at låne penge, men er det det, der skal til, så gør jeg det. Jeg skal til eksamen i morgen fredag og er derfor sikkert ikke lige til at få fat i. Jeg har fået anbefalet journalist Line Dahl til at ændre formålet med Dit Minde, og jeg har booket en aftale med hende, så den del er der styr på. Rigtig god torsdag og tak. Marianne |
Hej Marianne,
Det er jo altid rart når nogen får øjnene op for ens projekter.
Du er velkommen til at sende mig en kravsspecifikation hvis du har en sådan, jeg er i øjeblikket i stand til at give nogle rigtigt gode priser. :-)
Ser frem til at høre fra dig.