Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på udsendelse af mails

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg ønsker et tilbud/forslag på nogen der kan løse denne opgave.

Inden for kort tid skal vi på vegne af en kunde udsende nogle tusinde aktiveringsmails til danske brugere. 

Mailsne indeholder en standardtekst og nogle brugerspecifikke felter. Det er intet krav at mails er html, da text-format er tilstrækkeligt. Kildemateriale til fletning leveres som CSV eller andet format efter ønske.

Vores behov er:

• Mails kan udsendes over en periode, da vi ønsker at sprede load på vores web server.
  • Mails skal identificeres som oprindende fra kunden alle steder der normalt er synlige - og skal så vidt muligt ikke havne i spam-filtre.
  • Vi skal have besked om mails der bouncer i et struktureret format, så vi selv kan følge op på disse.
  • Mulighed for at teste udsendelsesmetode inden

Ønske-scenariet er, at vi kan uploade vores modtagerliste og selv styre udsendelserne løbende via et online-interface, samt udtrække bounces. Mindre kan også gøre det.

Vi er ikke interesserede i en løsning der skal udvikles, da vi selv kunne gøre dette, men et gennemprøvet system. 

Spørg og svar gerne her i tråden eller send en PM.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 11:48

Jeg har gode erfaringer med Ubivox - se link herunder

https://www.ubivox.com/dk/?utm_source=ebrev&utm_medium=link_image&utm_campaign=Ubivox

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:52

MailChimp.com har et API hvor I kan få sendt modtagerne ind på nogle lister. Derefter kan I så vælge at sendes mail ud til dem.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:13

Ubivox kan de ting, du beder om - og mere til.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 13:21

Bjarne, Niels og Hans,

Mange tak for de hurtige svar. Jeg sad netop og kiggede på Ubivox og har skrevet til deres support for at spørge om en enkelt ting, som er:

Kan jeg indsætte mine egne felter i brevene? I ved det sikkert - og man kan det sikkert :-)

Mvh. Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)