Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trappevasker søges i København

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi søger lige nu en medarbejder til trappevask og anden forfaldende arbejde på ejendomme.

Vi søger i første omgang en ferie-sygeafløser . Hvis det går godt kan mere arbejde opnås.

Arbejdet er fysisk krævende. Nogle synes det er dejligt, andre vil helst ikke svede så meget. Så hvis du allerede nu ved at du ikke er så meget til fysisk arbejde, er det arbejde ikke for dig.

Til gengæld har vi en kanongod stemning på arbejdspladsen, og vi gør en dyd ud af at ansætte folk som er ydmyge, søde , rare og givende.

Stillingen er en deltidsstilling og vil forblive sådan. Du kan vælge mellem 10- 25 timer om ugen, og stillingen vil derfor nok mest henvende sig til studerende.

Vi har god erfaring med arbejdskraft fra andre lande, men er ikke umiddelbart interesseret i at samarbejde med agenturer der kan skaffe østeuropæisk arbejdskraft- Ligeledes er vi heller ikke interesseret i at outsource til underentreprise.

B kørekort vil være en stor fordel

Trappevask jobbet foregår i København

Jeg kan træffes på : jh@aktiv3.dk

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 17:55

Ærligt at der er så langt væk :(

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:59

Ja det er da lidt surt :(

Startløn er i øvrigt 125,- kr timen. Hvis du klarer det fint, vil du rimeligt hurtigt stige til 130,- kr, og er du ansvarsfuld og kan styre en rute med de ejendomme vi har, så 135 ,- kr i timen. Plus diverse bonus som spaophold ( i Frederiksberg Kurbad) en gang imellem for alle medarbejdere

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 18:00

Jimi Hove:

Ja det er da lidt surt :(

Startløn er i øvrigt 125,- kr timen. Hvis du klarer det fint, vil du rimeligt hurtigt stige til 130,- kr, og er du ansvarsfuld og kan styre en rute med de ejendomme vi har, så 135 ,- kr i timen. Plus diverse bonus som spaophold ( i Frederiksberg Kurbad) en gang imellem for alle medarbejdere

ja meget surt! Jeg bor i Nordsjælland, men 50-60km fra kbh....

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:02

Vi får nogen gange givet lidt tilbud i Helsingør, men har ikke rigtig gjort så meget ud af markedet deroppe. Men det kommer. Men nok først til næste år

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jimi.

Jeg er blevet kaldt til en sygedomssamtale ( fredag 4/6 ) og er blevet fyret ( fritstillet )  fra mit job som postbud. Den officielle fyring ( fritstilling ) træder først i kraft torsdag den 1/7 - derefter skal jeg gå hjemme i fire måneder med fuldløn og skrive en masse ansøgninger ( eller opsøge arbejdsgiveren på selve arbejdspladsen ) - jeg tænkte lidt på om jeg ikke kunne få lov til at arbejde 100% gratis ( ren interessetimer ) i dit firma?

Jeg er villig til at arbejde 37 timer om ugen helt gratis ( får jo trods alt alligevel løn ) - men på nogen betingelser at jeg ikke bliver udnyttet, men kommer lidt rundt i de forskellige systemmer der har med at virksomhedsledelse at gøre.

Jeg forestiller mig at jeg går og laver trappevask i 20 timer ( sammen med en anden ) , får 10 timer undervisning i hvordan man laver regnskab,  timeplaner, markedsføring o.s.v  . 7 timer  sparring på nogen af mine forretningsidéer, og indblik i nogen af Jimi Hoves andre projekter.

Jeg vil på ingen måder have nogen løn for jobbet, og heller ikke nogen frynsegoder som feks kurbad - jeg vil meget gerne deltage i kurbad, eller til en fredagsbar, men jeg vil betale for det selv.

Hvis jeg endelig skulle bede om noget så vil det blot være en simpel arbejdsgivers anbefaling.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:35

Det lyder spændende !

Jeg tager den lige over PB :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)