Hej Aminoer! Jeg er efterhånden ved at være vokset fra min enkeltmandsvirksomhed MediaTown, og har derfor det sidste års tids sammen med min makker Patrick arbejdet på et nyt projekt. Vi skal fortsat beskæftige os med medier både on- og offline, men under helt nye forhold. Vi har en række idéer til hvordan det skal fungere, og søger i den forbindelse to nye studerende medarbejdere, som vil være med i opstartsfasen. Det bliver rigtig spændende og vi har selvfølgelig mange flere informationer til interesserede. Vi har allerede opslået stillingerne via forskellige jobdatabaser hvor vi allerede har fået rigtig god respos, men jeg synes alligevel jeg skylder både os selv og de mange venlige Aminoer at poste den her inde. Jeg håber således at relevante vedkommende ser dette indlæg og tager kontakt, ligesom jeg håber at mere veletablerede aminoer måske har nogen i deres netværk som dette vil være relevant for, og vil hjælpe os ved at give ordet videre. Vi er sikker på at de rette mennesker findes derude, og nu gør vi alt hvad vi kan for at finde dem. De to jobopslag kan findes på blandt andre: http://www.it-jobbank.dk/da/job--studerende-designer-til-udfordrende-studiejob--50263586.job og http://www.it-jobbank.dk/da/job--studerende-webudvikler-til-udfordrende-fritidsjob--50263418.job Jeg ser meget frem til at høre fra interesserede, som selvfølgelig vil modtage meget mere information. Kontakt sker til mig på mail: mv@mediatown.dk eller telefon: 28192966. Vi glæder os meget til at høre fra jer. Det bliver et super spændende projekt, og i har ikke andet at miste end lidt af jeres tid. Al kontakt er selvfølgelig 100% uforpligtende. Vi gennemgår ansøgninger i morgen eftermiddag, og håber at interesserede kan nå at tilkendegive interesse inden da. Vi forventer ikke den store forkromede ansøgning; det synes vi ikke at vores opslag er præcise nok til at kræve, men i foreventer til gengæld en beksrivelse af dig selv og meget gerne referencer / portfolio så vi kan danne os et indtryk. Vi glæder os meget til at høre fra jer, og ønsker jer alle en rigtig god dag! De bedste hilsner Michael og Patrick |
Studerende designer samt studerende webudvikler søges til nyt, spændende initiativ
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)