Jeg søger et deltids / hjemmearbejde som jeg kan have ved siden af mit fritidsklub arbejde. Jeg er ferm foran en computer, arbejder meget i fritiden med opbygning og design af hjemmesider. Skulle der være en eller anden form for pakkejob er jeg også frisk på det. Jeg er rimelig alsidig, og frisk på at tage fat på noget nyt. Jeg laver mine ting til tiden og lægger meget omhu i at levere et godt stykke arbejde. Skribent arbejde synes jeg også lyder enormt spændende. Så har du brug for en som mig eller kender en der har, så hører jeg gerne fra dig. Med venlig hilsen Lotte Hansen FACT om mig. Lotte på 27, bosat på Lolland. Gift, bor i eget hus. Har 1 barn. |
Deltidsjob / hjemmearbejde søges!
Hej Lotte, Du må gerne sende en mail til sandino@ofir.dk Jeg har muligvis noget af interesse, men jeg kan ikke uddybe det her. /Mads |
Hej Lotte. Du kan evt. prøve at se på www.nyeudfordringer.dk , det er salg af helse og kosmetik-produkter fra FLP www.foreverliving.com , et Amerikansk firma. Her er gode muligheder for på lang sigt at tjene penge, men det er 90% hårdt arbejde og 10 % held. Go`fornøjelse Jens |
Hej Lotte, Du må gerne lige smide mig en mail (daniel@funtastic.dk) , vi mangler tit folk til at hjælpe til, men det er hovedsageligt weekendarbejde. |
Hej Lotte, Jeg har læst dit forumindlæg på amino.dk og har måske den rette mulighed til dig. Vi er professionelle erhvervsfolk, der søger personer som kunne tænke sig at arbejde i vores team. Du vil være din egen chef, og vil få et færdigt koncept, uddannelse, træning og al den back-up, du har brug for. Venligst kontakt mig på E-mail: boss@danimoinvest.dk Skriv dit Navn, Adresse, Postnr./By, E-mail og Telefonnummer (med bedste træffetid), så vil jeg eller min kollega kontakte dig snarest for en samtale. Med venlig hilsen Ulrik |
Hej Ulrik Velkommen til Amino. Jeg må sige at det overrasker mig at du hopper ind på en række indlæg der er alt fra 1 til 4 år med samme smøre og beder folk oplyse en masse, uden at give et eneste reelt ord om hvad det handler om. Fint nok at du gerne vil i kontakt med dem til dit netværk, men indlæg som disse giver kun!!! MLM negativ omtale. Prof.....hmmm Mikkel: MLM hajer....forklar venligst om det er MLM generelt du mener eller blot indlæg som Ulriks. Importss: Hvad søger MLM'ere? Forstår ikke helt hvad du mener med reseller og umiddelbart er jeg absolut ikke enig med dig, men det kan jo være mig der misforstår det. Mvh. Martin |
Det har jeg bestemt ikke lyst til, den diskusion har jeg ikke tænkt mig at bidrage til.
|
Og det mener du ikke din svar er.... Men fint nok, ingen grund til at tage en diskussion op omkring dette.
|