Hej Amino
Det der skal laves er en hjemmeside hvor man kan skrive sit postnummer ind i et søgefelt og så skal der komme op hvor der er fest på de forskellige nat klubber, i om egnen af ens by. Jeg har tænkt at vi i starten selv kunne skrive "festerne" ind og senere skal man selv kunne oprette bruger og oprette fester. Man skal også kunne kommentere om festen har været god osv. men resten kan vi finde ud af senere. Vi skal tjene penge på reklamer, måske man skal kunne oprette en vip bruger. Senere kunne vi udvikle til et iPhone app. Projektet skal vi lave sammen! De penge vi kommer til at tjene på siden bliver delt 50:50. Det kan godt være det lyder som om det er dig der kommer til at trække slæbet, men det er det ikke! Du skal bare være den der har styr på it i vores samarbejde. Jeg er selv 14 år og går meget op i iværksætteri og får mange gode idéer til nye firmaer heletiden, tidligere har jeg lavet en slikshop sammen med en af mine venner og da jeg var mindre solgt kaffe da min far var til biltræf. Håber på at høre mere fra dig Hilsen Trond Ps. nu håber jeg ikke der er en eller anden fed grim mand uden venner der ude, der stjæler min idé! Nu når jeg har sagt så meget om det. |
Jeg er hverken fed eller grim, og jeg har masser af venner. Må jeg så stjæle din ide?
Hvordan skal din side konkurrere med etablerede communities som fx dkbn.dk osv.