Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg prøver igen, søger partner med styr på web udvikling!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har en god idé til en hjemmeside, men mangler en partner der kan hjælpe mig med at føre den ude i verden. 

Det der skal laves er en hjemmeside hvor man kan skrive sit postnummer ind i et søgefelt og så skal der komme op hvor der er fest på de forskellige nat klubber, i om egnen af ens by. Jeg har tænkt at vi i starten selv kunne skrive "festerne" ind og senere skal man selv kunne oprette bruger og oprette fester. Man skal også kunne kommentere om festen har været god osv. men resten kan vi finde ud af senere.  Vi skal tjene penge på reklamer, måske man skal kunne oprette en vip bruger.

Senere kunne vi udvikle til et iPhone app.

Projektet skal vi lave sammen! De penge vi kommer til at tjene på siden bliver delt 50:50. Det kan godt være det lyder som om det er dig der kommer til at trække slæbet, men det er det ikke! Du skal bare være den der har styr på it i vores samarbejde. 

Jeg er selv 14 år og går meget op i iværksætteri og får mange gode idéer til nye firmaer heletiden, tidligere har jeg lavet en slikshop sammen med en af mine venner og da jeg var mindre solgt kaffe da min far var til biltræf.

Håber på at høre mere fra dig

Hilsen Trond 

Ps. nu håber jeg ikke der er en eller anden fed grim mand uden venner der ude, der stjæler min idé! Nu når jeg har sagt så meget om det.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 14:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er hverken fed eller grim, og jeg har masser af venner. Må jeg så stjæle din ide?

Hvordan skal din side konkurrere med etablerede communities som fx dkbn.dk osv.

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 14:47

Hejsa, du må stadig ikke stjæle min idé!

Så vidt jeg kan se er der ikke den smarte søgefunktion som jeg nævner, den tror jeg alene vil gøre forskellen...

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 14:53

Ps. nu håber jeg ikke der er en eller anden fed grim mand uden venner der ude, der stjæler min idé! Nu når jeg har sagt så meget om det.

Hej Trold,

Nu synes jeg du havde præsenteret det hele så flot, og fået det strikket meget godt sammen. MEN, så kommer den der latterlige kommentar? - Hvis du vil tages seriøs, så er det der ikke den rigtige holdning.

Nå, jeg vil også gerne komme med mit synspunkt.

Alt i alt, er det er udemærket ide, og heller ikke en ide jeg har set før - Så med de rette partnere, tror jeg sådan set godt der kunne skabes en lille forretning. Men, det kræver hårdt arbejde.

Lige et enkelt spørgsmål. Som jeg kan fornemme er pengene små, da du ikke selv har råd til og få udviklet en side - Har du tænkt på markedsføring? - Hvordan vil i markedsfører forretningen?

Håber du kunne bruge det til noget :-)

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:01

Det synspunkt kan jeg kun understøtte. Vi har brugt flere penge på annoncering bare de sidste 7 dage end det beløb MobilTjek har kostet os at få lavet, når den er helt færdig.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 15:02

Hej Trond,

Ideen er ganske god. Min erfaring siger mig at det er vanskeligt at få lagt aktiviteter ind i systemet.

Selve udviklingen er ikke vanskelig og kan gøres på få dage.

Har du tid til at holde styr på alle fester i hele Danmark og lægge dem ind? :)

Hvordan vil du tjene penge på det, for brugerne vil ikke betale.

Men jeg er frisk på at høre dine ideer. Ikke stjæle dem. Selv om jeg er gammel og fed, ikke grim, men gammel :)

Dbh Thomas

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 15:12
Hejsa RBN, tak for kommentaren! :) Det var nu ment som en joke, men der er jo så meget der kan misforstås når men ikke snakke face2face men på et online forum, håber ikke der var nogle der på nogen måde blevdet stødt af min lille kommentar. Så lad os glemme den. :) Ang. markedsføring tror jeg det i starten bliver gennem facebook grupper, måske kan der blive råd til et lille banner på en side som arto.dk eller noget i den stil. Hilsen Trond, ikke Trold ;)
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 15:18

Hej Trond,

Jeg var godt klar over det bare var en sjov bemærkning, meeeen jeg synes alligevel det var lidt for meget. Nå, lad nu det ligge.

Med hensyn til markedsføring, så kan facebook jo være udemærket, og ligeså er arto jo også glimrende (måske er aldersgruppen lidt for lav på arto?).

Jeg håber du finder en samarbejdspartner, som er seriøs, og kan se potential i ideen.

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 15:19
Hejsa, som sagt bliver det noget med at man selv kan oprette en bruger og oprette en fest, men i starten kunne man selv lægge festerne ind. Pengene behøver ikke at værre det vigtigeste, men reklamer på siden, og en mulighed for et par ekstra gode ting man kan som bruger, når man opretter en v.i.p bruger. Hilsen Trond :)
Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 15:22
Tak for støtten! :) jo måske er aldersgruppen på arto for lav, men sådan noget må man finde ud af hen af vejen. :)
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)