Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agentur sælges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyt agentur med eneret for det danske marked.

3G Mobilovervågning:

Konceptet er enkelt og unikt, produkterne er 3G trådløse kameraer som har sit eget SIM-Kort, uanset hvor du befinder dig med din mobiltelefon, kan du ringe kameraet op og "live" se og høre hvad der sker i lokalet hvor kameraet er placeret.

Du kan tilslutte bevægelses sensorer som fungerer via Bluetooth, sker der bevægelse i lokalet, ringer mobilkameraet dig op på din mobiltelefon og du kan "live" se og høre hvad der sker.

Der er et ekstremt stort marked for disse forskellige modeller i Danmark, det er lige fra små kameraer som kan indbygges i f.eks., billeder og andre genstande, til kameraer som kan bruges til udendørs videoovervågning.

Serien produceres i England og er i meget høj kvalitet.

En af modellerne er blevet testet af TDC Privat, og deres melding er at det fungere perfekt, er utrolig nemt at bruge og at der rigtig mange muligheder for salg på det danske marked.

Agenturet sælges på grund af personlige årsager, derfor er vi interesseret i at sælge agenturet til en som er seriøs og professionel nok til at forstå hvor stort markedet er. Vi har ikke p.t., salgs resultater fordi konceptet er så nyt, men vi har alt i priser og rigtig gode indkøbspriser fra producenten.

Se præsentation af produkterne her:

http://www.fynbo-sikring.dk/3G-Mobil-overvaagning.html

Markedet indenfor overvågning er i stor vækst, det samme er markedet indenfor mobiltelefoner og tilbehør, så dette koncept er derfor helt unikt med utrolig store salgs muligheder.

Eksempler på salgskanaler:

·         Direkte til virksomheder

·         Direkte til private

·         Til forhandlere som sælger videre til virksomheder og private

·         Sælges sammen med en mobiltelefon og andre former for "bundling"

Salgsprisen er sat til kroner 35.000.- som også indenfor få dage bliver vist på Aminos Virksomhedsbørs.

Der er ikke noget varelager, leveringen fra England er mellem 2-5 dage. Vi har en vareprøve klar. Bestilling fra England kan gøres helt ned til 1 stk´s af gangen, hvilket gør det endnu nemmere at bygge markedet op.

Er du interesseret så send os en email med dine informationer og hvad du forventer at kunne gøre med sådan et sortiment i Danmark, vi er kun interesseret i at konceptet bliver solgt videre til den rette seriøse person som kan se mulighederne.  Email: info@fynbosikring.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 08:35

det undre mig linket ikke virker og der ikke svares på fremsendte mails. mon det var/er vær.

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 08:52

Linket virker, så prøv igen .......

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 10:52

linket virker ikke!

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 11:00

Skal vi vædde? Du bestemmer indsatsen Big Smile

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:23

Gongra:

Skal vi vædde? Du bestemmer indsatsen Big Smile

Problemet er nok at teksten på linken er:

1. http://www.fynbo-sikring.dk/3G-Mobil-overvaagning.html

Mens selve linken når man klikker er:

2. http://www.swiflet.com/boliving/mobile/3/1/

Det link der er på teksten nr.1 virker, men det man klikker på nr. 2 virker ikke. Smile

Gåden er løst! I har alle ret, det både virker og virker ikke. Big Smile

Kommer snart...

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 11:42

Hej.

Nu spørger jeg bare af ren nysgerrighed, det er da ikke så længe siden I har overtaget agenturet, hvorfor så allerede sælge det...?

Jeg har tidligere været i kontakt med den første sælger af agenturet, og kan huske den lå på virksomhedsbørsen, dog i et noget lavere prisleje, hvorfor så stor forskel....??

VH Jesper

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 13:06

Hmm. Det er jo en gammel opfindelse.

Hvad er det lige det her produkt kan som alle andre trådløse 3G kamera ikke kan?

"Produktet" har eksisteret de sidste mange år. Jeg mener også D-link har sådan et produkt.

Med venlig hilsen
Bastian 

Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 16:37

Hejsa alle sammen.

Jeg har desværre ikke lige været ved computeren de sidste par dage pga. travlhed.

For lige at tage den med linket, så beklager jeg meget. Prøver lige med et nyt.

http://www.fynbo-sikring.dk/3G-Mobil-overvaagning.html

Nej vi har desværre ikke haft agenturet så længe,  men som jeg har skrevet i mit indlæg, sælger jeg agenturet af personlige årsager og vil ikke komme nærmere ind på det her i forummet.

Nu er det meget sådan at jeg ikke har set andre i Danmark som kan det de her 3G kameraer kan, så derfor er det et unikt produkt.

Nu ved jeg så også hvad agenturet blev sat til salg til sidst og der er ikke den store forskel, på hans startpris og min pris. :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)