Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meta Tags og description i Joomla og Virtuemart

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en webshop, som er oprettet i CMS systemet Joomla og jeg bruger pluginet Virtuemart til at lave selve shopdelen med. Jeg synes ikke systemet er ret optimalt, men pga. mange ting, bliver jeg nødt til at holde fast i denne løsning lidt endnu, men har da kig på en løsning i f.eks. Magento.

Men mit konkrete spørgsmål er, om der er nogle der ved hvordan man får optimeret Virtuemart mht. SEO.
Kan man få nogle bedre URL'er og kan man tilføje Meta tags og Meta descriptions? Er der et plugin der tilføjer disse muligheder til løsningen? For synes ikke jeg kan finde det i selve Virtuemart nemlig (og har da haft den kørende et par år nu...så skulle da mene jeg havde set det hvis det var).

Håber der er nogle der kan hjælpe :-)

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:50

Du skifter da bare til redSHOP :)

Installer redSHOP og gå ind i Import og vælg Importer fra VM

Så er alle dine produkter, kategorier, ordre, kunder osv. ovre på  30 sekunder.

Så skal du bare sætte lidt templates op i redSHOP så det passer til dit website.

i redSHOP har 100% kontrol over alle SEO aspekter inkl. Meta data, overskrifter, side titler og SEF url for såvel produkter som kategorier og producenter.

Derudover har vi i redSHOP lavet så mange features inkl. Action Emails, Mailsegmentering baseret på kundernes faktiske indkøb osv. osv. som du ikke finder i noget andet "hyldevare" webshop system derude.

redSHOP er uden sammenligning det bedste Joomla Webshop Komponent der findes.

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 09:21

Det ser jo ret godt ud, den shop I har lavet. Den kan jo faktisk det jeg gerne vil tror jeg.

Men da jeg satser helt på at skifte platform indenfor et års tid, vil jeg ikke til at sætte en helt ny shop op nu, men vil gerne forbedre den indtil da.

Så er der nogle der har nogle forslag til forbedring af Virtuemart? Eller er det bare et lorte system?

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:47

Du kan få løst nogle af dine problemer med SH404sef udvidelsen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)