Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En dreng med gang i.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

RBN:

Hej Drenge,

Ja, jeg vælger og smide en lille kommentar til jer begge - For hold kæft hvor er det stærkt gået!

jeg har fulgt dig thomas et stykke tid, og du har både fået ris og ros, men du er ved og værre på rette spor, og det du laver nu er uden tvivl meget, meget bedre - Respekt til dig.

Og Emil, jeg har lige kigget et par af dine videoer igennem, og hold da op. Som det bliver nævnt, udstråler du en masse modenhed, og samtidig er der kant, og kvalitet på dine videoer.

Respekt til jer begge drenge, i skal nok blive til noget stort :-)

Mange tak for rosen :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Thomas De Oliveira:

Så bliv der lige pludselig smidt med minus karma, og jeg fatter det ikke. Jeg synes det er stærkt ødelæggende for de positive indlæg i denne tråd

Men lad nu min frustration lægge, og hav en fantastisk dag. 

Thomas, få dig købt et Plus-medlemsskab og se hvem som smider med minuskarma til dig hele tiden. Vedkommende stopper nok også med det, når han/hun kan se at du er blevet plus-medlem...

Jeg er helt enig. Men jeg har dog ''skjulte planer'' inden :-) 

StarStarStarStarStar fra mig.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 23:39

Thomas De Oliveira:

Så bliv der lige pludselig smidt med minus karma, og jeg fatter det ikke. Jeg synes det er stærkt ødelæggende for de positive indlæg i denne tråd! 

Thomas, få dig købt et Plus-medlemsskab og se hvem som smider med minuskarma til dig hele tiden. Vedkommende stopper nok også med det, når han/hun kan se at du er blevet plus-medlem...

Tror jeg næppe, thomas er typen man enten elsker eller hader..

dbh

Brian

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 08:45

Brian Knudsen:

Thomas De Oliveira:

Så bliv der lige pludselig smidt med minus karma, og jeg fatter det ikke. Jeg synes det er stærkt ødelæggende for de positive indlæg i denne tråd! 

dbh

Brian

Det er vel bare et tegn på den gamle danske livslov, Janteloven. Plus at mange "gamle" mennesker ikke kan klare når helt unge mennesker tænker mere smart og har mere livsenergi end dem selv. Tongue Tied

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 09:24

Brian Knudsen:

Thomas De Oliveira:

dbh

Brian

Det er vel bare et tegn på den gamle danske livslov, Janteloven. Plus at mange "gamle" mennesker ikke kan klare når helt unge mennesker tænker mere smart og har mere livsenergi end dem selv. Tongue Tied

Perhaps, havde diskutionen med Lønne henover skrivebordet for en måned siden, og som den kære Lønne siger så brænder Thomas jo for at brande en masse inkl sig selv og alle andre. Der hvor min irritation kommer frem er at Thomas ligesom mange ældre på efterløn, lad os kalde dem "rådgivere" begynder at snakke/rådgive om en masse de rent faktisk ikke har nogen erfaring med og derfor bliver deres råd til tider en masse tom snak eller på pænt jysk en gang vås. Desværre er det så at nogle folk kommer til at følge de råd og selvom det er deres eget ansvar bør man dog lige have med i baghovedet, at folk jo desværre til tider følger råd ukritisk med konsekvenserne til følge. Men gætter på at han er ved at udvikle en karriere som marketingsmand og nej jeg har kun givet ham en stjerne for lang tid tilbage fordi hans indlæg dengang var hovedløst og popsmart, men desværre også forkert.. Jeg har desværre ikke lige holdt øje med hans karriere siden, men tror da sikkert at knægten kommer fremad i livet og det er jo dejligt at se :) Men inden han laver for meget rådgiver arbejder har jeg en inderlig bøn til ham om at få beskidte fingre og få sig en smule erfaring , det ville gøre hans foredrag, videobloggin eller podcast mere interessant i fremtiden.

De bedste hilsner og nyd dagen... WM  starter Skype-CoolSmile

Brian

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)