Synges ikke det er gået så godt for dig at sælge det nr kan se du har været igang med andre sites som går to måneder tilbage. måske du skulle sætte dine forveninger lidt ned?
Havde forestillet mig at vi evt. sammen kunne gå i en butik og flytte nummeret sammen, så køber og sælger begge har dokumentation på overdragelsen, og samtidig ordne selve betalingen.
Romlund. Nu du er så klog, så har du vel også set hvilke tåbelige numre andre har til salg på ex dba.dk hvor de vil have mellen 12-15000 kr for det??
Og er man erhvervsdrivende er man interesseret i at betale for et godt nummer.
hørte en reklame i radionen for et firma forleden, hvor jeg mener nummeret var 20638791...
hvem faen sidder som lytter lige og husker sådan et nummer, hvor imod 25.70.00.00 vil være nogen nemmere at huske..
men kom med andre realistiske bud hvis i mener jeg er unfair
Jeg synes også det ligger lidt højt. F.eks. kan man købe nogle fede numre CBB til 999kr inkl. moms. F.eks. købte jeg 6060 8000. Ikke det nemmeste de havde, men det passer med det jeg allerede har. 6060 2066.
Jeg kan godt se det er et nemt nummer, men det kan altså fås noget billigere - til den rette pris kunne jeg også sagtens være interesseret.
du kan jo ikke rigtig bruge hvad ander gør til så meget. vis de heller ikke kan sælge deres nr. det er jo det samme vis jeg har en gammel lorte spand af en opel kadett, som en har sat til 100.000 kr. så er det jo ens betydene at jeg så kan sælge min til 120.000 kr vis der ikke er nær så meget rust på.
men ja. jeg kan godt se du har sat den til 12.500 før. men vis du så også kigger på de bud du fik. så var de heller ikke ret høje eller jo en på 10.000 kr. hvorfor så han ikke har købt det afligevel ved jeg jo så ikke men jeg skal da ikke udlukke at der er en der vil købe det til den pris.
men når alt kommer til alt. så er det faktisk ikke så godt et nr igen. eller jo når du læser nr. men ikke når du skal sige det. det bliver meget monotont at sige med alle de "nuller" :)