Det jeg vil er at starte en virksomhed op som sælger per dropshipping til folk der vil starte egen webshop/salg uden risiko, min plan er at have produkter som parfumer, tilbehør og tøj. Vil sige mode produkter.
Det jeg så ville høre, var om i tror der kan være en forretning i det?
Det jeg vil er at starte en virksomhed op som sælger per dropshipping til folk der vil starte egen webshop/salg uden risiko, min plan er at have produkter som parfumer, tilbehør og tøj. Vil sige mode produkter.
Det jeg så ville høre, var om i tror der kan være en forretning i det?
Parfumer er svært, da dine kunder ik kan have konkurrencedygtige priser, hvis du os skal tjene noget...
Tøj på dropshipping bliver din dør. Med de returrets regler, som der findes idag ved fjernsalg, så ender sådan et setup, som den største underskuds forretning, som du ever kan lave!
Der er helt sikkert muligheder i at lave en forretning der sælger til folk der ønsker en forretning på drop ship basis.
Dog vil jeg anbefale dig at holde dig langt væk fra elektronik branchen, både fordi der er meget konkurrence, men også fordi det er en pain når noget går i stykker, og skal sendes retur etc.