Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento - download links virker ikke

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Magento eksperter,

Jeg har i månedsvis arbejdet på en Magentoshop og bedst som jeg er ved at være færdig, er der altid noget at slås med.

Jeg sælger digitale produkter og kan ikke få mine downloadlinks til at virke.

Jeg har uploadet de fleste filer via uploaderen i selve produktet, men når jeg så vil downloade varen - både fra min konto og fra email, kommer dette skærmbillede:

Er der nogen der har stødt på det før og hvad gør jeg?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 09:01

Hej Simona,

Vi har også haft rigtigt store problemer med downloadable products i vores magento shop. Men prøv at tage fat i Lars fra IndoSoft - De fik efter lang tid løst vores problem. Så mon ikke at de også kan gøre det for jer?

Mvh.

Janus

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 09:11

Simona - Uniquebook:

Hej alle Magento eksperter,

Jeg har i månedsvis arbejdet på en Magentoshop og bedst som jeg er ved at være færdig, er der altid noget at slås med.

Jeg sælger digitale produkter og kan ikke få mine downloadlinks til at virke.

Jeg har uploadet de fleste filer via uploaderen i selve produktet, men når jeg så vil downloade varen - både fra min konto og fra email, kommer dette skærmbillede:

Er der nogen der har stødt på det før og hvad gør jeg?

Det kan i nogle tilfælde være den Gzip komprimering som enten php eller Apache laver.

-Tjek om du kan slå det fra og test igen.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 11:46

powerhosting:

Det kan i nogle tilfælde være den Gzip komprimering som enten php eller Apache laver.

Det ser desværre ikke ud til at virke. Spørgsmålet er om jeg kigger det rigtige sted. Det eneste sted jeg kunne finde Gzip var i Magentos .ht.access fil og her så det ud til at være slået fra. Så jeg har nu slået det til, men med samme resultat.

Tilmeldt 28. Jan 09
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:50

Simona - Uniquebook:

powerhosting:

Det ser desværre ikke ud til at virke. Spørgsmålet er om jeg kigger det rigtige sted. Det eneste sted jeg kunne finde Gzip var i Magentos .ht.access fil og her så det ud til at være slået fra. Så jeg har nu slået det til, men med samme resultat.

Det er givetvist også slået til for php. Hvis du har adgang til at rette i din php.ini, bør det være muligt der.

-Alternativt kan du evt. tjekke det i en phpinfo(); (kig efter: zlib.output_compression)

Du kan også kontakte dit webhotel, de bør vide om det er slået til eller fra :-)

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 12:56

powerhosting:

Det er givetvist også slået til for php. Hvis du har adgang til at rette i din php.ini, bør det være muligt der.

-Alternativt kan du evt. tjekke det i en phpinfo(); (kig efter: zlib.output_compression)

Jeg kunne slå det fra i php.ini, men det virker heller ikke. Det må så være den HÅRDE måde med at lave alle filer om til URLS i stedet. Ick!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:01

Simona - Uniquebook:
Jeg kunne slå det fra i php.ini, men det virker heller ikke. Det må så være den HÅRDE måde med at lave alle filer om til URLS i stedet.

Det er et skud i tågen.... prøv at se om du kan finde ud af om ContentType er sat rigtigt når der sendes en fil afsted mod browseren.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 13:05

Niels:
prøv at se om du kan finde ud af om ContentType er sat rigtigt når der sendes en fil afsted mod browseren.

Hvor finder jeg det henne? Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:09

Simona - Uniquebook:

Niels:
prøv at se om du kan finde ud af om ContentType er sat rigtigt når der sendes en fil afsted mod browseren.

Hvor finder jeg det henne? Smile

Jeg er desværre ikke ekspert på Magento så jeg ved ikke hvor du ser det, men når browseren viser en masse tekst istedet for at give dig en fil du vil downloade så tyder det på at ContentType er sat forkert (eller slet ikke sat) så browseren tror at det er en tekstfil du skal se.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 28. Jan 09
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 13:10

Hmm, jeg mindes nu at have set dette fænomen før.

-Er det tilfældigvis .zip-filer som du prøver at downloade?

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)