Endelig er der en, som tør sige sandheden. TAK THORBORG! |
Jeg tror desværre at manden har ret
Endelig er der en, som tør sige sandheden. TAK THORBORG! |
Martin har jo ret som altid. Hvad sagde han, 2,2 mil medarbejdere i wallmart? hold da op! |
Hej Jeg vil nu sige at det værste er over, og at det går den rigtige vej. Det man skal forholde sig til, er at mange markeder, har været overophedet. Og så har man lidt en tendens til at man ser det, som en normal situation, og det er det så ikke. Jeg vil medgive at krisen langtfra er slut i USA, og det er fordi at de ikke kan omstille sig fra at være en af de førrende økonomi'er til at indtag en sekundær rolle. Som de har haft de snere år. Hvorimod EU, som aldrig har været så førrende, er ved at vinde frem. Ligeså så er kina begyndt at tage ved, med priser, og derfor er det naturligt at det marked går ned. Ligeså så har mange brændt nallerne dernede, hvorfor der også mangler troværdighed i landet. Som også gør at mange afholder at få produceret dernede. Sammen med, at den store masse produktion, ikke er så meget styrrende mere, da lager idag er en unødig udgift, hvor det tit bedre kan betale sig at ordre producerer. Det for at spare skat og lager plads. Og at man efterhånden har et produktions apparat, hvor man forventer at underleverandører skal levere dag til dag, med kundespecificerede emner. Og her er EU så et af de førrende områder i verden. Med en stor portion intelligente arbejder. Og tager man bare DK alene, så ser man også at man her kræver mere af ufaglærte end i fx Tyskland, som også gør at vi kan omstille os hurtigere, end mange andre lande. Dog er den eneste hindring idag en svag ledelse i de forskellige virksomheder. Men alt i alt, så er vi sådan set bare på vej til et naturligt leje, med en arbejdsløshed på over de 5% En omstrukturering af hvilke markeder der er i opdrift og hvilke der er på vej ned. /Kenneth |