hvad er bedst og hvorfor ??
mvh. Martin Thomassen |
Hvorfor spørger du?
Hvorfor spørger du? |
|
MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay
Man kan også spørge på en anden måde: Er en personbil bedre end en lastbil? Du er, som Lundsby er inde på, nødt til at afsløre lidt mere om hvad du skal bruge det til før du får et svar du kan bruge til noget. Hvis det er til hosting af et website i .NET vil jeg anbefale Windows, er det et eller andet fancy site skrevet i Ruby on Rails vil jeg anbefale dig et webhotel der kører på Linux... Er det til din lokale arbejdsstation vil jeg anbefale dig det operativsystem du føler dig bedst hjemme ved og derfor kan være mest effektiv på, i mit tilfælde er det OS X da det integrerer ganske godt med vores servere. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Det giver os ikke noget svar på spørgsmålet før du kan fortælle os hvilket sprog din applikation er udviklet i. |
|
MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay
Til php vil det oftest give mest mening med en Linux server, men der kan være situationer hvor windows platformen kunne være at foretrække. Det afhænger også helt af det eventuelle hosting firma du vil stille serveren hos, eller hvem der skal administrere serveren for dig. (skulle jo gerne være således at vedkommende kan finde ud af at administrere det operativsystem du vælger). |
Så vil jeg anbefale dig at kigge på et webhotel der kører på Linux eller FreeBSD. |