jeg lytter lige med her, vil også
gerne høre om udenlandske og engelske tekstforfattere af denne type
Niels:
Jeg sidder også lige med et halvt øre :)
Peter Lauge:
Jeg lytter også lige med...
Det skal ikke ses som en kritik, men mere som en undren. Hvorfor kommer denne type indlæg så ofte på Amino? Var det ikke lettere at trykke "Abonner på svar..." istedet for at lave et indlæg, som så mailes til alle dem der allerede abonnerer på svar?
Er der nogen som helst fordele ved at lave et indlæg i stedet?
Det skal ikke ses som en kritik, men mere som en undren. Hvorfor kommer denne type indlæg så ofte på Amino? Var det ikke lettere at trykke "Abonner på svar..." istedet for at lave et indlæg, som så mailes til alle dem der allerede abonnerer på svar?
Man får jo lige 3 karmapoint for et indlæg.... ej.... jeg bruger også "Abonner på svar" rimelig meget.... og nogle gange er det også for lige at hjælpe tråden op så den ikke forsvinder ud i det blå..
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Du må meget gerne melde tilbage med dine erfaringer med at finde en god freelance skribent på Elance.com, jeg skal over sommeren nemlig også have fundet mig en skribent, til at skrive artikler til mit nye engelske site.
Jeg vil skyde på at du kunne få en Filippiner til en 300$ om måneden (fuld tid 40t om ugen). En artikel af en størrelse på 500-700 ord ville vedkommende nok kunne lave en 4-6 af om dagen muligvis lidt mindre hvis der er meget research (dine artikler var mindre, så der kan muligvis laves flere).