Jeg skriver, da jeg ønsker respons på et nyt website lavet til pc-bugere som ønsker gratis hjælp, tips og tricks til deres pc.
Jeg vil enormt gerne have respons på, om sitet er bygget overskueligt op, om kategorierne er tilstrækkelige, og hvad i ville søge efter på fx. google, hvis I havde brug for pc-hjælp?
Flot forum, let og overskueligt, jeg savner måske bare en slags forside med en masse fed grafik / nyheder+ stor fed knap der hedder - Gå til forum !
Jeg ved ikke heller ikke om du har taget stilling til også at lade "mac" ind under det bliver jo større som tiden går Men i hvertfald var det lige en for stor mundfuld for mig da jeg kom ind på siden da det bare var 100% rent forum.
Tak for den hurtige respons. Jeg overvejede selv muligheden med en forside, men af en eller anden grund skiftede jeg mening. Dog er jeg glad for at høre din mening, og hvis andre har samme tanke, bør jeg revurdere.
Det ser ud til, jeg skal i tænkeboksen igen Jeg vil kraftigt overveje en forside til sitet, men jeg er glad for, I begge skriver, at siden er overskuelig - det var nemlig et af kravene til sitet, samt det skulle være nemt og hurtigt at registrere sig og komme i gang.