Hej Aminoer Jeg har netop lanceret en service, der hjælper iværksættere og små virksomheder med at få betaling når konkurrenter eller andre stjæler billeder, tekst eller lyd. Nu er jeg i gang med at lave den første Adwords-kampagne. Hvilke søgeord ville I bruge hvis I var i den situation at I:
På forhånd tak. |
Hej Kristian,
Hvis du spørger mig, bør man aldrig dele sine søgeord i offentlighed, da det vil gøre det nemmere for en evt. senere konkurrent at kopiere din markedsføringsstrategi.
Men i stedet for at give dig mine egne bud på søgeord, vil jeg give dig en rigtig god kilde til at finde en mængde sætninger, der kan være relevante for dig: Amino.
Brug Google og Aminos egen søgefunktion og grav dig igennem alle de gamle tråde, hvor der debatteres kopiering af tekster og billeder og skriv så mange ord og sætninger som overhovedet muligt ned. Der ligger en guldgrube af data lige her på forummet, fordi det netop er lige præcis de udtryk, som folk bruger ude i virkeligheden.
Når du så har dine store liste (og selvfølgelig har suppleret med din egen brainstorm derudover), så prøv at køre ordene igennem Googles søgeordsværktøj og se, om de kan finde på endnu flere udtryk til dig.
God fornøjelse med arbejdet.