Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du får krænket din ophavsret/copyright på nettet - hvilke søgeord bruger du?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har netop lanceret en service, der hjælper iværksættere og små virksomheder med at få betaling når konkurrenter eller andre stjæler billeder, tekst eller lyd. Nu er jeg i gang med at lave den første Adwords-kampagne.

Hvilke søgeord ville I bruge hvis I var i den situation at I:

• skulle finde ud af om det var lovligt?
  • skulle finde ud hvad I i kunne gøre ved det?

På forhånd tak.

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kristian,

Hvis du spørger mig, bør man aldrig dele sine søgeord i offentlighed, da det vil gøre det nemmere for en evt. senere konkurrent at kopiere din markedsføringsstrategi.

Men i stedet for at give dig mine egne bud på søgeord, vil jeg give dig en rigtig god kilde til at finde en mængde sætninger, der kan være relevante for dig: Amino.

Brug Google og Aminos egen søgefunktion og grav dig igennem alle de gamle tråde, hvor der debatteres kopiering af tekster og billeder og skriv så mange ord og sætninger som overhovedet muligt ned. Der ligger en guldgrube af data lige her på forummet, fordi det netop er lige præcis de udtryk, som folk bruger ude i virkeligheden.

Når du så har dine store liste (og selvfølgelig har suppleret med din egen brainstorm derudover), så prøv at køre ordene igennem Googles søgeordsværktøj og se, om de kan finde på endnu flere udtryk til dig.

God fornøjelse med arbejdet.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:34

fedt produkt / service - er det inspireret af debatterne her på Amino?

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 00:05

@ Frank: Tak for brugbart råd. Det vil jeg gøre.

@ Lars: Jeg er ret ny herinde så jeg har ikke fulgt med i debatterne om ophavsret. Jeg fik idéen under en samtale med Fotograf Carsten Olsen herindefra. Jeg bad så om feedback i den her tråd  og responsen var positiv. Nu launcher jeg. Inden for et par dage lancerer jeg en tilhørende overvågningsordning. Det lader til, at mange har problemet med tyveri af deres indhold på nettet

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)