Heeey Amino! Jeg vil lige starte med at fortælle, jeg er lidt en "sær type", jeg kommer hele tiden på nye ide'er, men kommer ikke rigtig videre, derfor vil jeg prøve at gøre min søgen lidt mere specifik denne gang :) Jeg kunne godt tænke mig at starte en Cafe op, ikke en af de helt store, da jeg ikke har særlig meget kendskab til branchen. Dog har jeg selv taget på Cafe, så ved hvad branchen sådan set mangler, bonus! :) Jeg har brug for en person som har prøvet/kender branchen, som ligesom kan hjælpe mig igang. - Hvad skal "køkkenet" have - Hvor finder man en leverandør af deserter, nogle færdig lavet, som man kan opbevare i en køler? - Indretningen Cafe'en skal tilbyde bl.a. Kaffe, The, Redbull, Vandpibe, spil (backgammon, skak, kort mm.), deserter, mulighed for TV (film, sport) Derefter vil jeg lave nogle aftaler med sideliggende butikker hvor jeg kan bestille mad fra, til kunder som ønsker det. Hvis nogen har undersøgt/prøvet noget lignende, må i meget gerne fortælle jeres oplevelse og evt. priser som i har måtte komme af med. Mvh. Sinan |
hvis du søger under cafe her inde dukker der flere beskeder/svar op ang. cafe. jeg har selv stillede spørgsmål om emnet.
jeg tror inden man hopper ud i det er det en rigtig god ide at have arbejdet på en cafe og på den måde kan du evt. også få en ide om hvordan det er at drive sådan en.
Christina