Risikerer man ikke at folk besøger hinandens profiler i massevis, bare for at høste linkjuice til sin egen profil? Jeg har f.eks. lige besøgt Martin Thorborgs profil 4 gange, og fremkommer nu 4 gange med link til egen profil.
(bare rolig det var ikke for at hærge, men for at se hvad der skete)
Risikerer man ikke at folk besøger hinandens profiler i massevis, bare for at høste linkjuice til sin egen profil? Jeg har f.eks. lige besøgt Martin Thorborgs profil 4 gange, og fremkommer nu 4 gange med link til egen profil.
Den risiko er jeg villig til at løbe :-)
Dbh Martin
Det er fandme en genial måde, at øge antallet af sidevisninger, og dermed sælge flere reklamer ;D
Det er vel det, som er bagtanken med denne lille sjove gadget ;D
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
2. Lav en timeframe på så en tumpe ikke kan holde F5 nede i 15 minutter, og så statistikken giver et mere retvisende billede. Det kunne f.eks. være at har man besøgt profilen indenfor 15-30 min så tælles den kun 1 gang.
Måske skulle I overveje muligheden for at tilkøbe et Ninja medlemskab, hvor man kan bevæge sig rundt uden at sætte spor!
Det ville også være lidt sejt at havde et Amino Ninja badge, vist ved ens indlæg. Måske var det i sig selv nogle penge værd :-)
Det ender med, at man skal til at læse reglerne for Pokemon kort... Med alle de kreative forslag, så kan man både få profiler, som udvikler sig, som får ekstra styrke og som vinder emblemer ;D
Amino bliver et game ;D
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.