Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop partnerskab: Risikobegrænset opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg er ved at opstarte mit eget lille firma som skal arbejde med følgende områder:
Web management
Webshop management
Performancebaseret online markedsføring

Min overordnede tilgang til at starte dette firma, er at jeg ønsker partnerskaber frem for almindelige kunderelationer. Jeg har allerede nu to kunder, hvor vi har et løbende samarbejde omkring:

Udvikling, drift, optimering og markedsføring af webløsninger.

Min tanke er at partnerskaber skaber nogle fordele, som et normalt leverandør/køber-forhold ikke skaber. Heri blandt andet delt risiko, begge parter er i hele forløbet topengagerede osv.

Jeg håber at lancere mit nye website indenfor 14 dage, hvor jeg vil forsøge at kommunikere ovenstående klart ud.

Jeg søger en butik, en webshop eller en virksomhed med planer om at starte en webshop til at indgå et fast partnerskab omkring webshoppen.

Jeg kan tilbyde:
- Gratis opstart af webshop
- Løbende rådgivning til optimering
- Løbende drift
- Markedsføring

Afregningen kan enten være på et fast månedligt beløb, timebasis eller performancebaseret. - Eller en kombination. 

Jeg er i opstartsfasen og søger dermed også feedback og et fleksibelt forløb.

Jeg har forsøgt at skære det helt ned her, men jeg forstår sagtens hvis du vil have det uddybet. Kontakt mig derfor gerne på nikolaj@unido.dk

Mange hilsner
Nikolaj Astrup Madsen 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:44

Jeg vil lige smide en kommentar til Nikolaj's oplæg. 

Jeg har arbejdet med Nikolaj i 1½ måned, og kan stå inde for den kvalitet han levere. Jeg har lavet en performance baseret aftale med Nikolaj, der gør at han aflønnes efter resultater. Noget der er fungere godt for begge parter.

Grunden til at jeg har lavet denne aftale er, at Nikolaj er vil engageret i min webshop og jeg kan med hånden på hjertet sige at der sker noget hele tiden!. Så der er fart over feltet og jeg har høje forventninger til vore samarbejde.

Jeg bruger hovedsageligt Nikolaj til rådgivning indenfor konvertering, linkbuilding, artikelskrivning, side opbygning og meget mere. 

Så herfra thumps up til at indgå et samarbejde med Nikolaj. Bare der ikke er for mange der melder sig, han skal stadig ligge 99 % af sin tid hos mig :)

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 20:12

Smider dig lige en mail

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)