Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AC/DC Var du i CASA arena ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde en fed dag med lækker musik osv.... MEN

Jeg har da længe ikke oplevet et så ringe sæt up til en koncert. Ingen ekstra toiletter så folk p..... alle steder. Dankort automaterne stod af inden vi nåede at købe den første øl. Heldigvis havde jeg rigeligt med kontanter men ellers havde vi været på herrens mark!

En MEGET fuld person blev placeret bag ved os, fordi han var meget fuld skulle side ned og vagterne fortalte at samoriterne kom lige om lidt! Ergo vi holdt øje med en alt for fuld ukendt person under hele koncerten.

Jeg har fuld forståelse for problemer og misforståelser,men det hele virkede meget amatøragtigt og uden planlægning -- men er der andre der har samme opfattelse ???

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:13

Jep!
Jeg var også til koncerten.

Fra min plads - ca. 10m fra scenen - var den ganske fantastisk. Skype-Smile

Ligesom da AC/DC gæstede Parken, fik jeg oplevet noget solidt rock med en glimrende udsigt.
Arrangørerne i Horsens havde totalt styr på alt fra mad og drikke til 35.000 koncertgæster, til kontrol af billetter og salg af merchandise.
Det blev betydeligt bedre håndteret, end det gør ved koncerter i Parken.
Der har man 2 små boder med merchandise og et par minimale boder der sælger mad og drikke.
I Horsens var der mad, drikkevarer og merchandise i overflod. Og en personlig tak for det herfra. Yes

Der var rigeligt med toiletter udenfor arenaen, og de fleste kunne vist godt finde ud af at få klaret, hvad der nu skal klares, inden de gik ind til koncerten. Skype-Wink

Dette var min udsigt..:

AC/DC i Casa Arena, Horsens 2010. All rights reserved.

Jeg tror ikke, at man kan undgå fulde koncertgæster, når 35.000 mennesker på en solbeskinnet og sommervarm dag oplever rockmusik, leveret som den skal. Tænk, at både Extra Bladet og BT gav koncerten 6 stjerner..?
Og det var ikke en gang i Parken, så anmelderne måtte ud af staden?? Nøj, det var godt.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:24

Kim, hvor stod du selv under koncerten? Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 20:08

Som John så var det en SUBLIM oplevelse....

Eneste ting jeg kan kritisere var for få toiletter ved/under tribunen så os på plænen skulle stå i lange køer med det resultat at folk pissede over alt.

Meeeeen lugten af pis var ikke nok til at trække min oplevelse ned fra det klokkeklare 10 tal :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)