Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 37
Fra  LifePlan Kajak & Friluftsliv Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Succes = Drøm x (Arbejde + Redskab)

Vil du ha´ succes?

Har du drømmen og vil du lægge arbejdet?

Så har jeg redskabet til en vedvarende indkomst og den bedste pensionsordning der findes!

Vil du høre nærmere, er du velkommen til at kontakte mig.

Mvh. Frederik

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:33
Det lyder da godt!

Får vi mere at vide eller er du bare endnu en tåbe-jæger?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:57
Dato: 30-11-2006 23:33:07
Forfatter:Frederik
Succes = Drøm x (Arbejde + Redskab)

Interessant formel...

Vil du ha´ succes?

Ja selvfølgelig. Jeg er jo selvstændig og ikke offentlig ansat

Har du drømmen og vil du lægge arbejdet?

Drømme ja, om natten. Om dagen har jeg mål jeg stræber efter. Og nej jeg vil ikke "lægge arbejdet" - jeg vil gerne påtage mig arbejde

Så har jeg redskabet til en vedvarende indkomst og den bedste pensionsordning der findes!

Fortæl endelig mere, så længe du ikke begynder at fortælle om salg til venner, rekrutering af sælgere (fra vennekredsen), salgsprovision gennem flere led, og alt andet er minder om MLM.

Vil du høre nærmere, er du velkommen til at kontakte mig.

Det er hermed gjort. Men for at du ikke skal svarer på sammen spørgsmål fra alle her på Amino, skal vi så ikke tage den her i åben debat?

Mvh. Frederik

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 21. Oct 06
Fra  LifePlan Kajak & Friluftsliv Skrevet kl. 21:51
Undskyld! Jeg er måske lidt nærtagende, -men Jeres lidt aggressive, ordkløvende attitude omkring mit indlæg foranlediger ikke ligefrem til at afsløre min idé. I har med det samme sorteret Jer selv fra. Det jeg er på udkig efter åbensindede mennesker, der har et oprigtigt ønske efter at opnå succes, -faktisk i alle livets forhold.

Til Jer der fyrer løs med diverse paranoide antydninger, -læs lige Robert Kiyosakis fire bøger:

"Rich Dad, Poor Dad"

"The Cashflow Quadrant"

"Business School, for People Who Want to Help people"

"Befor you Quit Your job"

...i nævnte rækkefølge, -og lad os så tage snakken derfra.

Og lige en ting til. Drømme er i min begrebsverden noget vi alle har, også om dagen! Sammenhængen imellem drømme og mål er, at målet er en drøm med dato på.

Mvh. Frederik

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 00:13
Hov, du bliver hurtigt sur!

Hvad havde du forventet?

Du kommer som fuldstændig ny til dette forum og kaster dig ud i en slagstale - uden at komme med noget som helst konkret vi kan forholde os til.

Du smider et indlæg i MLM og forventer at vi falder på halen over dit tilbud. Har du læst hvor mange tidligere indlæg af lignende art, der allerede ligger her?

Bortset fra det, så bad jeg altså bare om lidt mere information - i stedet for at sælge dit produkt kalder du mig aggressiv, ordkløvende og det modsatte af åbentsindet. Så for at kunne komme på tale som interesseret og åbentsindet skal jeg læse fire bøger, der adskillige steder beskrives som værende først og fremmest motiverende.

Kære ven, du har lige dræbt min motivation for at interessere mig for dit produkt.

Må du blive så rig som du fortjener...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 01:17
Dato: 02-12-2006 00:13:17
Forfatter: Morten Ellegaard Larsen
Du smider et indlæg i MLM

Indlægget blevet oprindeligt lagt i caféen, og jeg rykkede det til MLM.

Tilmeldt 21. Oct 06
Fra  LifePlan Kajak & Friluftsliv Skrevet kl. 11:17
Kære Nicolai og Morten

Nej, jeg bliver såmænd sur, men bestemt. Der sker lige præcis det jeg er ude efter: 6 positive mails i min private mailbox og to lettere skeptiske kommentarer i tråden.

Jeg gør præcis som Dimetri: Scanner folk. De åbensindende og nysgerrige henvender sig selv og med dem arrangerer jeg en personlige samtale hvor jeg løfter hele "sløret". De kritiske afskærer sig selv. Jeg har fundet ud af, at der ikke kommer noget ud af at tage den åbne debat her i aminos tråde.

Se f.eks. et af Dimitris tidligere indlæg, hvor han, ligesom jeg, er kommet frem til, at hvis man afslører for meget, så surfer folk rundt og danner deres eget, ofte forkerte, indtryk, -og afskærer dermed sig selv for en grundig undersøgelse af muligheden. Der er mange muligheder der ude og de fleste er i bund og grund gode nok. Det der er afgørende er, at man vælger sine partnere med omhu. Derfor denne scanningsprocess.

Mvh. Frederik

Tilmeldt 21. Oct 06
Fra  LifePlan Kajak & Friluftsliv Skrevet kl. 11:19
Nå, -der skulle ha´ stået: ikke sur, men bestemt! Nogen gange går det lidt for hurtigt.

Frederik

Tilmeldt 21. Oct 06
Fra  LifePlan Kajak & Friluftsliv Skrevet kl. 21:52
Fik lige lyst til at giver Jer lidt mere om mine succestanker:

Der skal ingen tvivl herske om, at jeg er helt vild med Robert Kiyosaki´s idéer om financiel intelligens. Fra en af de bøger jeg anbefalede.

Har du nogensinde følt, at der må være noget mere end dét? Altså, at du føler, at du går rundt og rundt men kommer ingen vegne. Du vækkes af vækkeuret tidligt om morgnen, vækker ungerne, går ned og smører madpakker, spiser morgenmad, kommer afsted i sidste øjeblik. På job, dine kollegaer og chefen stiller krav, du knokler for at nå det der skal nås og kommer hjem efter arbejde og har mest af alt lyst til at smide dig på sofaen, -men du bliver nødt til at tage stilling til aftensmaden og ungernes fritidsaktiviteter. Du vælger den lette løsning og smider en færdigpizza i ovnen, -ungerne elsker jo pizza! I læser lektier og endelig er ungerne lagt i seng og du får et lille pusterum til den sene TV-avis krydret med lidt livsstilprogrammer og ser de andres, de unges og smukkes drømme blive en realitet, mens dine egen passerer revu. Det er dagligdagens trædemølle eller rotteræset, som nogen også kalder det. Alt sammen gjort 1) for at tilfredsstille andres forventninger og 2) af frygt for ikke at kunne betale regningerne på noget, som ikke endgang er ens eget, men bankens og kreditforeningens.

Nu skulle man måske tro at dette kun gælder for arbejdstagere, -derfor er der nogle der tager konsekvensen og siger: De ka´ sgu´ gøre bedre selv og begynder at søge efter en udvej, som f.eks. at gå selvstændig. Til forskel fra arbejdstagerne, som tildeles et job, er man nu blevet ejer af et job! Istedet for 37 timer om ugen hedder det nu, i mange tilfælde 60-80 timer om ugen.

Det jeg er optaget af er, at der faktisk er andre måder at gøre det på. Men det har krævet længere tids søgen, ikke mindst efter de rigtige mennesker at være sammen med. Mennesker, der har kunnet inspirere og lede på rette vej. Jeg troede jeg vidste bedst. Jeg troede jeg havde valgt min karriere efter ønske om det der interesserede mig og var bedste for mig. Jeg troede jeg lavede det jeg bedst kunne li`! Men jeg vidste jo heller ikke, at der var andet og andre måder at gøre tingene på, -du ved ”ude af syne, ude af sind”!

Der skal penge til, ikke dermed sagt, at penge er lig med lykken men, at når alt kommer til alt, så handler de fleste ting om hvad man kunne gøre hvis man havde fler` af dem. Det jeg bl.a. har fundet ud af er, at der findes tre forskellige slags penge, sådan som jeg ser det:

1. Konkurrencebetonede penge
2. Koorperative penge
3. Spirituelle penge

....på den måde at forstå, at fysiske penge jo blot er en energitransportør, altså en midlertidig tilstand, noget der omsættes fra en slags værdi til en anden slags værdi. F.eks. du udøver et stykke lønarbejde og chefen betaler dig nogle penge. Du omsætter pengene til mad, som så omsættes til en del af dig, som så til sidst udstråler til verdenrummet i form af varmestråling (infrarød). Fra energiform til energiform til energiform, etc.

1. Denne slags penge er dem de fleste mennesker kæmper for. Vi har lært det lige fra barn, vi kæmper om karakterer i skolen, vi kæmper om at vinde i forskellige idrætsgrene og vi kæmper om de bedst betalte jobs, om andres gunst, om kærlighed, etc.
2. Denne slags penge er dem som nogle relativt få succesfulde mennesker kæmper om, nemlig dem, som danner en slags teamarbejde (Coorperations), altså virksomheder, hvor man samarbejder om forskellige projekter for derefter at betale alle de faste udgifter til lønninger, husleje, etc. og akkumulere overskudet til ejerne og aktionærerne.
3. Denne slags penge er langt vanskeligere at forklare. Kort fortalt handler det om den slags arb
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)