Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af nyt firma, som tilbyder billige laminerings & selvklæbende kontorartikler på nettet!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Som set af overskriften, er min partner og jeg ved og etablere et nyt firma, som beskæftiger sig med salg af laminerings & selvklæbende kontorartikler. Virksomheden er baseret på e-handel (b2b), og vores vision er at tilbyde billigere kontorartikler inden for laminering & selvklæbende produkter.

Vi er lige nu ved at få etableret en hjemmeside, og vi overvejer hvordan den bedste måde og starte virksomheden i gang på, kan være.

Vi har bla. overvejet at gøre følgende:

- Få stablet et salgsbrev (e-mail) på benene, og kontakte potentielle kunder, og fortælle hvad vi kan tilbyde.

- Skrive personlige e- mails til potentielle kunder, og fortælle hvad vi kan tilbyde til lige netop deres virksomheden ( hvad de kunne bruge vores produkter til)

Som sagt er vi meget interesserede i at høre jeres bud på, hvordan vi kan sparke virksomheden i gang på!!!!!!

Mvh OS.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 12:59

Hej OS,

Spændende projekt.

For lige at starte med at "ødelægge" din dag en lille smule, så vil jeg gøre opmærksom på at det er ulovligt at sende salgsemail til dine kundeemner, "desværre".

Jeg ville helt klart anbefale jer at få udarbejdet en forretningsplan som kunne give jer et overblik over hvordan virksomheden skal struktureres, konkurrencen i markedet, behovet for kapital, egen styrker og mangler, behovet for ekstern hjælp osv. osv.

En forretningsplan kan i desuden også bruge som styringsværktøj undervejs i jeres nye "eventyr".

Hvad med et budget? har i det på plads?

I kan selv prøve at udarbejde de nævnte dokumenter/værktøjer, ved at gå ind på.: http://www.startvaekst.dk/Forretningsplan

Eller i kan søge professionel hjælp til at få lavet et solidt grundlag for virksomheden.

Held og lykke med projektet.

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:46

Hej Lars.

Mange tak for dit svar, og dine gode ideer! - Dem vil vi tage til os.

- Vi vil selvfølgelig ikke lave direkte salgsbreve.

Har du evt. andre gode svar til hvordan man kan henvende sig til firmaer og tilbyde vores produkter?

Mvh. OS.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)