Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muleposer med tryk - prisidé

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen der kan komme med et bud på hvad det vil koste at få fremstillet nogle muleposer med tryk?

Som udgangspunkt taler vi om muleposer i en fornuftig størrelse - dvs. så de kan bruges til en tur i supermarkedet.

Der skal være tryk (i én farve) på begge sider.

Jeg regner med et antal omkring 100-150-200 stk.

Det er p.t. ikke et decideret tilbud jeg søger. Så det skal bare være et (kvalificeret) slag på tasken - dvs. der er ingen der bliver hængt op på noget....men det vil nok være en fordel for alle parter, hvis dit prisoverslag bare kan holde nogenlunde.

Derudover vil det også være dejligt, hvis du kan komme med interessante prisidéer, hvor de ovenstående krav ikke følges 100%. Det handler nemlig om en idé til et reklamefremstød, i forhold til et projekt jeg sidder og roder med. Så detaljerne er sådan set ikke det afgørende.... jeg skal bare bruge nogle cirka-priser jeg kan arbejde videre med.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 14:49

Tillader mig lige at skubbe indlægget op.... Der må da være en eller anden herinde som er interesseret i at lægge kimen til et salg på et tidspunkt? Wink

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 14:58
Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 15:08

Hej Søren

Tak for svaret.... Ja, har set den tråd.... Men da det "bare" er en føler jeg stikker ud for at få en fornemmelse for hvad fanden sådan noget skal koste, synes jeg det var mest fair at jeg ikke direkte henvendte mig til folk for at få en pris... Men det kan jeg vel bare blive nødt til så :)

Det skal lige indskydes at jeg bestemt ikke har nogle intentioner om at slå mig på "muleposemarkedet". Jeg er bare igang med et projekt hvor jeg godt kunne tænke mig at uddele nogle muleposer i forbindelse med søsætningen af det..... og de muleposer har jeg så en idé om at finansiere ved at sælge reklameplads på dem....hvorfor det ligesom vil gøre det betydeligt nemmere, at vurdere holdbarheden af den plan, hvis jeg har en idé om hvad ugifterne vil være.

Så hvis det er frygt for industrispionage, der holder folk tilbage kan jeg godt garantere deres frygt er uberettiget - jeg hader lugten af opløsningsmidler og blæk, så kom glad med jeres prisoverslag.... Ellers kommer jeg bare til jer Geeked

Vil du være med?

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 15:24
Jeg har ca 140 muleposer på lager. Jeg kan levere dem til 20 kr. med A5 tryk på, eller 22 kr. med A4 tryk. Om trykket er en farve eller firefarvet er prisen underordnet.
Kvaliteten er ren polyester i hvid med sorte snore/behæftninger. Jeg skal sende dig et foto af den.
Glemte det koster 250,- i start gebyr og alle priser er + moms

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:26

Her gik jeg og troede at muleposer kun var noget der fandtes på støvede gamle revisionskontoer!

Men en hurtig google på 'muleposer med tryk' lister jo rask væk tonsvis at muligheder med priser og endda også nogen der påstår at de har miljøvenlige muleposer.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 15:31

golfhouse:

Jeg har ca 140 muleposer på lager. Jeg kan levere dem til 20 kr. med A5 tryk på, eller 22 kr. med A4 tryk. Om trykket er en farve eller firefarvet er prisen underordnet.
Kvaliteten er ren polyester i hvid med sorte snore/behæftninger. Jeg skal sende dig et foto af den.
Glemte det koster 250,- i start gebyr og alle priser er + moms

Super.... Tak for svaret... Smider lige en PM med min mail i.

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 15:34

Kaffe & Co:
Men en hurtig google på 'muleposer med tryk' lister jo rask væk tonsvis at muligheder med priser og endda også nogen der påstår at de har miljøvenlige muleposer.

Jo jo.... Google kan man skam komme langt med - er også selv en livlig fortaler for holdningen "Så Google da lortet menneske!". Men skal jo gerne have så mange informationer med som muligt.... Så ville føle mig lidt dum, hvis jeg gik ud fra en pris jeg har fundet på nettet, hvis der skulle være en flink Amino der kan tilbyde noget billigere og/eller bedre Wink

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)