Hej :) Men vil blive glad hvis i gider at skrive jeres erfaringer. På forhånd tak. |
Hej
Jeg kan hjælpe dig.
kontakt mig på kb@host4you.dk
Hej :) Men vil blive glad hvis i gider at skrive jeres erfaringer. På forhånd tak. |
Jeg kan varmt anbefale dig at tage fat i Compaya - http://www.compaya.dk/ |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Det er vel til at modtage sms'er? Jeg sidder selv og arbejder på et projekt hvor jeg bruger iqsms.dk til at modtage og frostsms.dk til at sende. Det fungerer som det skal. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Har ingen erfaring på dette område. Men med en hurtig på søgning fandt jeg CPSMS. Det virker rimelig fornuftigt til dine små konkurrencer. Ingen binding og ingen oprettelse, og så en rimelig lav pris pr sms?
www.cpsms.dk |
Skræddersyede jakkesæt og skjorter til priser hvor alle kan være med. Skræddersyet luksus!
Der koster de første 1000 sms'er ud 30 øre stykket og når man bruger frostsms.dk til at sende fra, så koster de 17 øre stykket.... priserne for begge er ex. moms. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg glemte at skrive det skal være muligt at overtaksere sms'erne :) |
Det kan du sagtens hos iqsms.dk |
Hej Patrick, |
Jeg fik så kigget på iqsms, og virker til det nøjagtigt det jeg søger :) Jeg takker mange gange for hjælpen :) |