Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 6% mere udbetalt på Affiliate Marketing

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal være ærlig at sige jeg har svært ved at finde ud af det, da statistik for en månede nogle steder ikke stemmer overens med udbetalingsbilaget pga. kampagner med forskudet betaling, manglende betaling osv. osv. Så jeg plejer at "sende" faktura på det beløb jeg får udbetalt, og på den måde bogføre det.
Det jeg har fået forklaret er et en kampagne godt kan optræde på ens udbetalingsbilag, men man alligevel for penge senere netop pga. forskudt betaling på kampagnen, eller andre ting.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52

Erik Pilgaard Hejlskov:

Ok, så det er rent faktisk ift. udbetalingsbilagene at der er problemer?

Der ville der aldrig kunne slippe noget igennem ved mig, for det ville jo opdages, når jeg laver regnskab. Det er vel også gældende for jer andre?

Jo, det forstår jeg slet ikke skulle være et problem. Når der bogføres afstemmer man jo med banken... jeg troede også oprindelig at fejlen skulle ligge mellem de enkelte salg og at disse blev overført til udbetaling.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 21:55

Casper, IOOS Internet:

Jeg skal være ærlig at sige jeg har svært ved at finde ud af det, da statistik for en månede nogle steder ikke stemmer overens med udbetalingsbilaget pga. kampagner med forskudet betaling, manglende betaling osv. osv. Så jeg plejer at "sende" faktura på det beløb jeg får udbetalt, og på den måde bogføre det.
Det jeg har fået forklaret er et en kampagne godt kan optræde på ens udbetalingsbilag, men man alligevel for penge senere netop pga. forskudt betaling på kampagnen, eller andre ting.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Så du sender altså fakturaer til de firmaer som udsteder afregningsbilag? Det er slet ikke nødvendigt. Du kan bare bogføre afregningsbilaget, det er derfor at det er der Wink
Og i så fald opdager du jo også automatisk hvis der er fejl.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:58

Ja altså jeg sender jo ikke fakturaen fysisk, men angiver den bare som betalt med det samme. Det kunne være jeg skulle ændre procedure, dog er den mere sikker denne måde da jeg kun bogføre det som reelt kommer ind på kontoen. Fejlene opdager jeg alligevel når jeg går tingene igennem en gang i mellem.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 22:06

Casper, IOOS Internet:

Ja altså jeg sender jo ikke fakturaen fysisk, men angiver den bare som betalt med det samme. Det kunne være jeg skulle ændre procedure, dog er den mere sikker denne måde da jeg kun bogføre det som reelt kommer ind på kontoen. Fejlene opdager jeg alligevel når jeg går tingene igennem en gang i mellem.

Jeg bogfører afregningsbilaget, og hvis beløbet ikke passer, så kræver jeg at de sender et nyt. Hvis man accepterer et forkert afregningsbilag, så har man vel kendskab til snyd overfor SKAT uden at gøre noget ved det.

Jeg har heldigvis kun oplevet én gang at afregningsbilaget ikke passede. Det var hos ad pepper media, og jeg krævede et nyt afregningsbilag, for det SKAL sku passe Wink

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:11

Nicolaj Thomasen:

Jeg tjekker det hver måned og jeg har endnu aldrig fået for meget Smile

Det ville da også være meget irriterende, jeg vil gætte på du så straks ville kontakte debitoren og kræve at du får lov at sende pengene retur?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:11

Super, så er det bare den procedure jeg følger frem over! Taster du den ind som et almindelige bilag?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 22:14

Casper, IOOS Internet:

Taster du den ind som et almindelige bilag?

Ja Big Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:16

Det lyder egentlig noget nemmere end det jeg gør i dag :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 22:19

Casper, IOOS Internet:

Det lyder egentlig noget nemmere end det jeg gør i dag :-).

Ja, jeg udsteder kun et par enkelte fakturaer om måneden, for stort set alle annoncenetværk udsteder jo afregningsbilag.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)