Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Apple iPhone 4G udkommer til Juli

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er en Iphone 4G, jeg troede den hed Iphone 4, er G noget nyt?, se apple.dk

Så er rettelsen på plads...

Men jeg skal helt sikkert have en 

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 22:03

Tue Topholm:

Hvad er en Iphone 4G, jeg troede den hed Iphone 4, er G noget nyt?, se apple.dk

Så er rettelsen på plads...

Men jeg skal helt sikkert have en 

Du har ret, var lidt for hurtig da jeg lavede nyheden.. Skal lige vænne mig af med det "G" :)

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:16

wington:

En helt anden ting er.. hvad har dette indlæg noget med iværksætteri at gøre? :-)

Se hvor indlægget er placeret henne: Alt det andet.. » Cafe og hygge » :)

@iPadFan, hvorfor er det kun muligt at stemme ja eller nej, og ikke osse måske/ved ikke?

Jeg har bemærket at flere der laver afstemninger er for snæversynet, og kun giver mulighed for at stemme på enten sort eller hvid. Kom med nuancer...for hyggen da osse :)

Jeg fulgte eventen på Live blogging fra Berlingske.dk, supplerede det med billeder fra engadget.com´s liveblog, og en lidt forskudt video-broadcasting fra CNN Tech. Og jeg er ikke engang en iFanatic.

iPhone4 ser da spændende ud, men synes ikke at den havde den helt store wow faktor, så jeg ville ha´ stemt: måske/ved ikke.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 22:20

Rune Gjersvik:

@iPadFan, hvorfor er det kun muligt at stemme ja eller nej, og ikke osse måske/ved ikke?

Jeg har bemærket at flere der laver afstemninger er for snæversynet, og kun giver mulighed for at stemme på enten sort eller hvid. Kom med nuancer...for hyggen da osse :)

Hehe, meget godt spørgsmål :) Havde ikke lige overvejet den mulighed - det gik vidst lidt for stærkt med at lave den afstemning..

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:49

Hejsa!!!
Jeg har en ven hvis onkel flyver til USA som pilot.  Så han ville jo kunne tage den med hjem til mig. Men mit spørgsmål er:
Kommer Iphone 4 her i Danmark med dansk???
Eller er det også på engelsk?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:59

Jeg har allerede reserveret én hos 3..... må tilstå at jeg faldt for dens design..... Men ender nok med at have en iPhone, en med Android 2.x og en Windows Phone 7 (når den kommer).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)