Ansporet af denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/91531.aspx som måske på en lidt populær måde afholder en afstemning om det største Amino Idol vil jeg gerne gøre noget for en Amino, ikke fordi vedkommende er mit Idol men fordi jeg mener at vedkommende er vigtig for Amino som et professionelt medie for iværksættere. Som John fra Nielco også anføre i ovenstående tråd har Henrik (Klovn) ydet en stor indstats. Henrik har lagt megen tid og kommet med mange relevante og velkvalificerede svar til gavn og glæde for os alle på Amino.
Der er naturligvis andre der også bidrager mere eller mindre men Henrik giver i min verden stor værdi til Amino og er en vigtig modvægt for den kedelige Arto og 'jeg vil ha' tendens der på det seneste og med en stadig hyppigere frekvens optræder på Amino. Jeg anfægter ikke selve alderen men modenheden og indholdet af de debatter som skabes som bare er støj eller ren selv promovering. Men snak er billig så Kaffe & Co og undertegnede vil hermed gerne belønne Henrik (Klovn) med et års Plus abonnement til Amino - en ydmyg tak og med et håb om at vi også i fremtiden ser mere til Henrik! Jeg håber der er andre er på Amino der vil anerkende Henrik for han store instans ved at komme med en positiv kommentar i denne tråd! Jeg skriver straks en mail til Amino med henvisning til dette indlæg således at vi kan få ordnet det økonomiske. De bedste kaffe hilsner fra Kaffe & Co - nu med en prisuddeling.
|
Det er f.. et godt initiativ!
Det bakker jeg 100% op.
Dbh. John
PS: Jeg har desværre ikke flere karma stjerner tilbage for i dag. Så du får lige dem her: