Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min Amino helt

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 23 person

Ansporet af denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/91531.aspx som måske på en lidt populær måde afholder en afstemning om det største Amino Idol vil jeg gerne gøre noget for en Amino, ikke fordi vedkommende er mit Idol men fordi jeg mener at vedkommende er vigtig for Amino som et professionelt medie for iværksættere.

Som John fra Nielco også anføre i ovenstående tråd har Henrik (Klovn) ydet en stor indstats.

Henrik har lagt megen tid og kommet med mange relevante og velkvalificerede svar til gavn og glæde for os alle på Amino.

Henrik har i særdeleshed ydet en stor indstats for at holde Amino på en højt niveau endda uden at han har krævet SEO værdi, har haft affiliate links eller på anden vis har promoveret sig selv i de tråde som han har deltaget i.

Der er naturligvis andre der også bidrager mere eller mindre men Henrik giver i min verden stor værdi til Amino og er en vigtig modvægt for den kedelige Arto og 'jeg vil ha' tendens der på det seneste og med en stadig hyppigere frekvens optræder på Amino. Jeg anfægter ikke selve alderen men modenheden og indholdet af de debatter som skabes som bare er støj eller ren selv promovering.

Men snak er billig så Kaffe & Co og undertegnede vil hermed gerne belønne Henrik (Klovn) med et års Plus abonnement til Amino - en ydmyg tak og med et håb om at vi også i fremtiden ser mere til Henrik!

Jeg håber der er andre er på Amino der vil anerkende Henrik for han store instans ved at komme med en positiv kommentar i denne tråd!

Jeg skriver straks en mail til Amino med henvisning til dette indlæg således at vi kan få ordnet det økonomiske.

De bedste kaffe hilsner fra Kaffe & Co - nu med en prisuddeling.
Søren

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:26

Det er f.. et godt initiativ!  Yes

Det bakker jeg 100% op.

Dbh. John

PS: Jeg har desværre ikke flere karma stjerner tilbage for i dag. Så du får lige dem her:

StarStarStarStarStarStar

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 18:37

Supergod stil!

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:39

så mangler jeg bare Plus :)

køber jeg nok om noget tid. 

.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:50

Jeg vil gerne tilslutte mig en hyldest til Henrik for hans meget seriøse og grundige svar og hans store uselviskhed, jeg kan ikke se at han scorer nogen økonomisk benefit af hans fine svar.

At han nu kalder sin profil for klovn, siger også noget om en stor portion selvironi.

Selvom jeg er for gammel til idoldyrkelse og den slags, så tilhører Henrik en af de personer på Amino, som har min højeste respekt.

De bedste hilsener

Italien Finn

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:51

Jeg vil også støtte op omkring Henrik/Klovns altid seriøse og præcise svar han formår at give! Jeg håber han bliver glad for jeres gave, velfortjent og rigtigt flot Initiativ!

/Per

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:53

Kunne ikke siges mere præcist - yderst fortjent Yes

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Søren, det er en rigtig god ide og ja, Klovn er fantastisk.
Jeg har nu lavet et Plus Medlemsskab til ham og det skal du ikke betale for.

Dbh martin

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 19:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg vil da aldrig stå tilbage for overskudshandlinger.

Jeg kan kun bakke op omkring beslutningen, og jeg vil gerne anerkende den ved at sende et eksemplar af "Ildsjælenes bog" til dig, Søren. Sådan en handling der skal bakke op om de gode kræfter i Amino kan jeg kun bifalde. Henrik får så et Plus-abonnement, og så skal du have en bog, Søren.

Hvis du sender din adresse til mig i en PM, så sender jeg fiuks en bog til dig :-) Tak for initiativet.

Bedste hilsener

Tommy

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)