Tak for svar, du skriver at det godt kan gøres for under 699,- om måneden, ved du hvor meget ca. det ville koste med nyhedsbrevmodul samt mulighed for at betale med diverse kort etc.?
De priser du skriver for oprettelse hos PBS etc., er vel gældende uanset om man vælger Wordpress eller Dandomain eller Scannet går jeg ud fra?
Jeg savner fortsat at komme i kontakt med nogle, som dagligt anvender wordpress som en shop, gerne tøjbutik eller lignende, så jeg også har mulighed for at se eksempler på webshops.
Men takker for alle indslagene, som jeg synes er lidt modsigende.
Jeg savner fortsat at komme i kontakt med nogle, som dagligt anvender wordpress som en shop, gerne tøjbutik eller lignende, så jeg også har mulighed for at se eksempler på webshops.
Men takker for alle indslagene, som jeg synes er lidt modsigende.
Pointen er at man sagtens kan lave et Wordpress E-Commerce system med dine ønskede specifikationer der er billigere end fx DanDomain. Problemet er blot at jeg ikke tror den slags system vil være godt for dig - ligesom jeg ikke ville anbefale dig at skifte til en hardcore Linux (ikke de brugervenlige som fx Ubuntu) selvom den kan det samme OG er billigere en Windows eller MacOS
Skriv til mig, jeg bruger Wordpress som shop system. www.halv-pris.dk
Hvis du skal have noget hjælp med at få bygget en shop op er jeg også til rådighed, tror ikke du skal lytte for meget på hvad de andre siger, nu har jeg selv været inde over Joomla, Shopify, Magneto mm. og hvis du ikke har tænkt dig og gå ud og investere penge i en masse programør timer så er wordpress svaret for en gratis webshop som sagtens kan være fed!
Som Casper skriver ovenfor, så kan det sagtens lade sig gøre at få en flot shop med Wordpress, og der vil jeg da lige nævne Viroshop, som vist også er det tema Casper har brugt til sin shop?
Men men men... forvent ikke at din shop kommer til at se ud som Caspers på 10 minutter
Jeg bruger Wordpress til min webshop, og er rigtigt godt tilfreds. Jeg har nemlig også brug for at starte i det små, som det lyder til er tilfældet for dig, og her er systemet altså genialt. Du kan se min shop her: www.unikafund.dk
Jeg får siden hosted af www.shoop.nu, som har lagt en masse hjælp ind, når siden skal bygges - og tro mig - du behøver IKKE være en kodenørd. Jeg har snuset lidt til andre cms og webshop-systemer og intet så nemt som dette! Jeg har lavet det hele selv uden hjælp fra hverken programmører eller designere - dvs. helt gratis
Jeg har ikke sat siden op til betaling med dankort endnu, men kører udelukkende med bankoverførsel og Paypal, men det er muligt at få betaling med betalingskort på også. Du er velkommen til at kontakte mig via unikafund, hvis du har spørgsmål til mig.