Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIl gerne i kontakt med webshops som bruger wordpress

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne i kontakt med webshops som bruger wordpress?

Har svært ved at overskue om det er det er en god løsning i stedet for bl.a. Scannet og Dandomain og samtidig kan jeg ikke helt oveskue hvad en webshop løsning hos wordpress koster, men har hørt at det skulle være noget billigere end de to andre. OG hvis jeg beslutter mig for wordpress hvilken template er så mest egnet til shops med billeder etc.?

 

Hilsen

LOne

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal kun bruge Wordpress hvis det er en sød lille shop, med et par hobby produkter.
Er der tale om en professionel shop, så skal du vælge Dandomain.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

 

Jeg mener jeg svarede dig på dette i en anden tråd. Ud fra den erfaring/kompetencer du signalerede i den anden tråd ville jeg undgå WPEC hvis jeg var dig. Den er billigere, men omvendt er supporten i en helt anden boldgade hos de andre udbydere.

Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke aktivere PB - så kan jeg sende dig noget, som jeg tidligere har skrevet om ang. webshop.

 

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Hvis ikke du er en kode nørd, så er en Wordpress ikke sagen for dig.

Jeg ved det er lidt sat på spidsen, men skriver det blot for at spare dig fremtidige store problemer.

Har du en god programmør i baghånden, så kan Wordpress dog sagtens bruges som shopløsning.

Der er bare så mange andre alternativer, som jeg personligt ville foretrække.

Hvis økonomien er en afgørende faktor, så ville jeg satse på Prestashop.

Hvor mange produkter taler vi om? Det er ikke helt ligegyldigt i forhold til hvilket system du vælger.

Fra København
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tale om en shop med måske i alt 5-6 produktkatgorier og herunder ca. 10 stk. produkter under hver kategori. Samtidig har jeg behov for at folk kan tilmelde sig nyhedsbrev, ligesom det skal være muligt at betale med betalingskort. 

Synes bare at 699,- er mange penge hos Dandomanin for en webshop med mulighed for nyhedsbrevmodul, betaling med visa og mulighed for på sigt at oversætte det hele til engelsk, når det til at starte med blot er et "sideprojekt". Fik af vide fra flere at wordpress sagtens kan bruges som en webshop, og at det skulle være væsentligt billigere (prisen er det dog ikke lykkedes mig at finde endnu). Og derudover har jeg også hørt, at wordpress nemlig var velegenet hvis man ikke var en kode-nørd, hvilket jeg langt fra er...Hm...men umiddelbart er der ikke nogen der kan anbefale wordpress, er det ud fra jeres egne erfaringer eller en hel generel betragtning?

 

Jeg er relativ ny her på amino, så ved faktisk ikke lige hvad PB er?

 

Hilsen

Lone

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skrev i den anden tråd hvor du spurgte kan jeg sagtens anbefale Wordpress E-commerce. Jeg linkede også til min fixie webshop der er bygget på WPEC.

MEN: Som jeg har prøvet at forklare virker du ikke til at være teknisk kyndig nok til at WPEC er løsningen for dig. Jeg kan naturligvis ikke være 100% sikker.

'Problemet' er at du ikke virker til at have basal forståelse for php, css eller bare almindelig html (det faktum at du ikke ved hvad en PB er giver også lidt et hint om dine almene IT-kundskaber).

Jeg kan bare alt for let se situationen for mig hvor du har fået bygget  en shop op omkring WPEC. Der er lige nogle ting der ikke spiller som du vil have det: nyhedsbrevet udsendes ikke på den mest intuitive måde (faktisk har WPEC denne funktion, men den kan et andet modul klare), du får ikke den hjælp du savner på brugernes supportforum (www.getshopped.org/forums) og når du opdaterer nogle af dine Wordpress-moduler - eller Wordpress og WPEC selv - begynder der at opstå kodekonflikter.

 

Det kan godt være at du mener at 699,- er mange penge og det kan godt være at du har fået at vide at du sagtens kan kan bygge en webshop på Wordpress. Lad mig omformulere mit råd: Jeg vil MEGET gerne stå for den tekniske drift af din WPEC-shop såfremt jeg bliver aflønnet pr. time.

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Med PrestaShop får du en virkelig brugervenlig shop, som er super let og hurtig at vedligeholde. Hos PrestaHotel.dk er vi eksperter i PrestaShop.

Du kan se mere om, hvad vi tilbyder, samt hvad PrestaShop kan her

Vi sætter selvfølgelig shoppen op og hjælper dig med at komme igang.

Michael - PrestaHotel.dk

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

badone:

... Fik af vide fra flere at wordpress sagtens kan bruges som en webshop, og at det skulle være væsentligt billigere (prisen er det dog ikke lykkedes mig at finde endnu). ..

Wordpress er gratis, og du kan få gratis shop muduler til Wordpress.

Men du skal stadig have en PBS aftale, og en betalingsgateway. Derudover skal selve shoppen selvfølgelig hostes.
Men disse ting kan godt gøres for under 699,- om md.

 

PB = Personlig besked Smile

Fra Sjælland
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej badone.

Prøv at se nærmere på denne side, med en lille webshop plugin til Wordpress: WP-ecommerce.

Det er en gratis version, der kan opgraderes for små beløb, alt efter hvad du har brug for.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)