Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DC Icecat osv.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har en site, hvor jeg får alle billeder, beskrivelser, mersalg osv via Icecat.

Det er jo så standard beskrivelser som masser af webshops bruger, den dur jo ikke vel?

Problemet er så at når der er mere end 5000 produkter, så er det jo et mareridt at skulle lave unikke beskrivelser til det, er det her så "bare" nok at lave en såkaldt metabeskrivelse? og vil google så bruge dette i stedet for det kunderne kan se? eller er det begge dele man skal gøre det unikt på? siden hedder dhd.dk

Torben

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:21

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 18:33

Det er vel den korte beskrivelse du hentyder til op over prisen ikke?

Resten er fra Icecat

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du vil ranke bedst muligt, så vil jeg anbefale man laver unikke tekster. Selvom det er et kæmpe arbejde...

Hvis det er et for stort arbejde, så vil de sider med DC ikke ranke ligeså højt. Men du vil ikke blive smidt ud af googles indeks.

Dog kan det kun betale sig at du får lavet unikke beskrivelser.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 19:06

frygtede det var noget i den stil... det er jo et KÆMPE arbejde, der er jo 5000 +´produkter dertil kommer der nye og udgår varer hver eneste dag...

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:29

Noget andet er at du også vil sælge langt flere produkter, hvis du har nogle gode beskrivelser.... Du kan jo evt. outsource noget af skriveriet til en tekstforfatter eller lign., hvis du bare ikke kan udstå den slags arbejde.

Men fakta er at en ordentlig tekst til et produkt altså er noget der sælger ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 19:51

Ja, men kan også regne ud at det vil komme til at koste kassen, da han/hun jo naturligvis skal brugen en masse timer på det, og der vil jo være nye opgaver dagligt.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:17

torben79:

Ja, men kan også regne ud at det vil komme til at koste kassen, da han/hun jo naturligvis skal brugen en masse timer på det, og der vil jo være nye opgaver dagligt.

Som fama siger vil det nok give pengene mange gange igen :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 20:37

Tja, kunne være man skulle ud og finde nogen tilbud på det...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)