Hejsa igen. HVEM SER DU MEST OP TIL?hvem her inde på amino, er dit største idol?
|
jeg har en formodning om hvem der kunne tage sejren. Jeg må dog indrømme at jeg ikke kender Jesper Buch...
Jesper, hvem er du?
Hejsa igen. HVEM SER DU MEST OP TIL?hvem her inde på amino, er dit største idol?
|
.
jeg har en formodning om hvem der kunne tage sejren. Jeg må dog indrømme at jeg ikke kender Jesper Buch... Jesper, hvem er du? |
En af hovederne bag just-eat.dk ;) |
Mads Madsen
han er bare stifteren af just-eat og en masse andet. |
.
Jesper Buch er en af dem der startede Just Eat :) |
Go Thomas /allan |
Ej, man bliver helt rørt Jeg stemte på Martin, men mener bestemt også Thomas Rosenstand, Mikkel DeMib og Jesper Buch er super spændende mennesker at følge. |
Nu har du fundet ud af, hvem han er. Jeg synes bare lige, jeg vil smide et link til Thorborgs interview af ham: http://thorborg.tv/jesper-buch-just-eat.html Det er efter min mening det fedeste og mest inspirerende Thorborgs Talkshow som Martin har strikket sammen nogensinde. Kan helt klart anbefales!!
|
stemmer på dig Simon, hvis du ikke får nogle stemmer :) |
.
Jesper er Jesper Buch, Idoldyrkelse er jeg ikke den store tilhænger af. Som iværksætter ville jeg f.eks. også gerne have Klovnen med. Hans råd og vejledning har jeg fået rigtigt meget ud af. (Tak, Henrik Og så er der en masse andre vildt fantastiske mennesker, som hver dag - når deres iværksætteri ellers tillader dem det - bruger uanede mængder tid på at hjælpe og vejlede. Men direkte idoldyrkelse..? naah. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn